21:32
איך שוק שירותי ליווי יקרים במוסקבה?

נערות ליווי בחולון שיגיעו אליך לחדר בתוך ** דק' בלבד, עם בחורות בדיוק לפי הטעם שלך ובמחירים זולים במיוחד ! מה טוב יותר מזה ?! היכנס עכשיו !

"ליווי" היא מילה יפה שמסתתרת תחום פנאי מיוחד. בנות חמודות בני 18 הולכות לשם לעבוד עם עניין. הם הקימו בסוכנויות דוגמנות, בתקווה להרוויח הון או להתחתן עם מיליונר. חלומות מתגשמים? יש המון סיפורים על תחום הפנאי. דוגמניות אמיתיות מוכנות לדעת מהו ליווי מובחר והאם חלומותיהם של חיים יפים יכולים להפוך למציאות!

קטעי ליווי בבירה

מגיעות למוסקבה כדי להרוויח כסף, בנות כמעט ולא מנסה להבין את סוגי הליווי. הם מאמינים כי סוכנים המציעים בגלוי פעילויות לא חוקיות, ומבטיחות את "הרי הזהב". לעתים קרובות מנהלים כאלה עובדים בתחנות, מחפשים מחוזות אטרקטיביים בקהל.

עיסוי ארוטי. אם אתה מעוניין לקבל עיסוי מקצועי מידי נערות ליווי בנס ציונה אתה צריך לבחור את הנערה, את הזמן ואת המקום. בחירת הנערה – על מנת לבחור את הנערה תוכל להיכנס לאתר האינטרנט המציג ...

לפני שתלך נערת ליווי בחולון לבירה כדי לעבוד בתחום של גברים עשירים מלווים, עליך להבין בבירור את מגזרי השוק הזה:

  • לעבוד דרך אתרי הכרויות. ברשתות חברתיות, "סוכנים" כותבים בנות אטרקטיביות, המציעות את שירותי המסחר. לעתים קרובות, המודל אפילו לא מבין איזה אדם היא תצטרך לצאת לדייט. לרוע המזל, לא יהיה הרבה מה להרוויח הרבה ליווי על ידי סוג כזה של ליווי. סיכום לוקח אחוז גדול מהרווחים של הילדה. ונשים רבות אינן מעזות לעזוב לשחייה בחינם. אז הם חולקים רווח במשך כמה שנים עם סוכן בלתי נראה.
  • ליווי במילים. תוכנית זו מתוארת לעיל. לבנות מוצעות עבודה בתשלום מאוד ממש בתחנה. הסטטיסטיקה מראים כי 80% מהמחוזות מוכנים לעבוד לצורך ההזדמנות לגור במלון ולהכנסה 50-60 אלף. רובל בחודש.
  • ליווי דרך סוכנויות דוגמנות. עובדים מגויסים באמצעות יציקה. בנות אטרקטיביות מבוקשות בקרב לקוחות עשירים. הדגמים מוזמנים ללוות באירועים חברתיים. לעתים קרובות, עובדי סוכנויות נשכרים עם הצגת סחורות יקרות, מכוניות מובחרות.
  • VIP Ecurt. קטגוריה מיוחדת. דגמים נמצאים אך ורק עם אוליגרכים וסגני הבירה. הם הופכים לאורחים של מסיבות פרטיות. לכן, היכולת לשמור על השיניים שלך מוערכת מאוד. אקסטיות VIP עובדות באמצעות סוכנים.
  • אנו מפיצים ספק... בדוק, מתאים...

    כמובן שההגעה ל"פרמייר ליג "היא בעייתית. העיקר הוא לא לבזבז זמן על סוכנים מפוקפקים. יש צורך לעבור בכוונה יציקות בסוכנויות דוגמנות גדולות.

    איך הם עובדים במלווה העילית של מוסקבה

    לכל סוכנות יוקרתית יש בסיס מתיק דגמים. הלקוח פשוט בוחר בחורה מהרשימה הזו. הלקוח יכול להגיש דרישות מיוחדות:

    נערות ליווי בחולון שיגיעו אליך לחדר בתוך ** דק' בלבד, עם בחורות בדיוק לפי הטעם שלך ובמחירים זולים במיוחד ! מה טוב יותר מזה ?! היכנס עכשיו !

    • כישורי שפה זרה;
    • השתתפות קבועה במפלגות סגורות;
    • צבע שיער מסוים;
    • אוריינטציה באמנות;
    • נוכחות השכלה גבוהה;
    • מיומנות סנובורד.

    רשימת הדרישות עשויה להיות אינסופית. לכן, סוכנויות דוגמנות מובחרות מנסות לפקח על ההתפתחות העצמית של בנות למקסימום. עובדים לעתים קרובות לוקחים קורסים, משתתפים בתערוכות, אולמות כושר.

    במהלך הערב, מודל ה- VIP מרוויח מ -30 אלף. רובל. העיקר לעמוד בתנאי החוזה ולעמוד בדרישות הלקוח. בנות במלווה מובחר צריכות להבין את הפסיכולוגיה הגברית. שאלות עודפות והתנהגות לא תקינה יכולים להרוס את המוניטין. דגמים חרוצים ותכליתיים פורצים בקלות מלווה מובחר לאשתו של גבר משפיע! העיקר לעסוק בפיתוח עצמי ולא להחליף ליווי בדרגה נמוכה יותר! גברים אוהבים נשים יקרות שיודעות להגן על נקודת המבט שלהם.

    Просмотров: 70 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar