15:55
האם ניתן ללמוד חיים אינטימיים לפני הווסת?

אינטימיות קבועה - תנאי הדרוש לבריאות הגופנית ונוחות נפשית.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא אחד בלבד הצדדים מוצקים לעבוד.

לעתים קרובות, הבנות עבור אמצעי מניעה לבחור את הדרך כמו סקס לפני הווסת. ואתה בטח שמעת עליו. אבל לא תמיד אפשרות זו היא בראש סדר העדיפויות. למה? זה יגיד את המאמר.

ימים שליליים הם אלה כאשר הטמפרטורה עולה על ידי 0.5-0.6 מעלות.ריר צוואר הרחם הוא סוד אשר בולט מתוך הצוואר של הרחם. ביום הביוץ, זה שופע ונמתח בין 2 אצבעות. לאחר הביוץ, הריר הופך צמיג ודביק, אשר עיכובים spermatozoa בתעלת הנרתיק.

1 למה מול הגברות החודשי מרגיש נרגש? 2 סקס לא מסוכן 3 ימים ללא תלות 4 כאב במהלך יחסי מין

למה לפני הווסת נשים מרגישות נרגשות?אני

ליבידו, בהתאמה, בתקופה זו גדל גם.

קפיצה הורמונלית היא מה שנחשב להנחת יסור של עירור. תשוקה חודשית multifactoro. הכל תלוי במצב הרוח, הנפשי, הנפשי והפיזימי.

סקס לא מסוכן 2

כאשר התקופה מתחילה, רמת הפרוגסטרון בגוף הגברת. הוא מסמן את הכנת איברים ומערכות שיש לתינוק. סקס לא מוגן מדי פעם מוביל לתפיסה, אבל חריגים לקרות מעת לעת. האפשרות של תפיסה היא תלוי בתקופת המחזור הווסת והמדינה הכללית של הגברת.

מחזור הווסת עושה תצורות בגוף של הגברות, כי הקרבה האינטימית של יום היעד של ימים קריטיים מעת לעת יכול להיות הריון הריון. בעיקר זה בגלל פגילת המחזור. כאשר הגברות יש קשר אינטימי - האורח הנדיר ביותר, הביוץ יכול להתחיל לא מתוכנן, זרע נכנס לתוך הנרתיק לא יהיה הקצה הטוב ביותר של יחסי מין.

תנאים מוקדמים שעבורם עדיף לתרום ממין לפני חודשיים:

חוסר סדירות של המחזור הווסת. ביוץ פעמיים בחודש. סיום קוק (במקרה זה, 2-3 ימים לפני הווסת יכול להיות בהריון).

ימים לא מסוכנים

חישוב ימים לא מסוכנים יכול להיות 3 שיטות שונות: לפי לוח שנה, ריר צוואר הרחם, טמפרטורה בסיסית. עבור גבירות עם מחזור קונבנציונאלי וחוסר פתולוגיה, הוא נבדק באופן בסיסי על ידי לוח השנה, שבו יש לציין את ההתחלה ואת סוף הווסת. הזדמנות יפה להיכנס להריון מתרחשת ביום 12-16.

מטרות אישיות בישראל, במקרה שאתה מודל אלגנטי מרוסיה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 יורו.

ימים לא מסוכנים מכילים יומיים לאחר הווסת.

יש צורך גם לקחת בחשבון כי כאשר הזרע נופל לתוך הגוף, זה נשאר שם עד 3 ימים. בעת הפרת תהליך הביוץ או את המחזור הווסת, סוג זה של אמצעי מניעה לא נותן אפקט טוב וזה אפשרי כי אתה יכול להיכנס להריון. יש צורך גם לקחת בחשבון את מצב הבריאות של השותף.

השיטה השנייה היא ההגדרה של הטמפרטורה הבסיסית. זה צריך להיות נקבע על 4-6 מחזורים לבנות לוח זמנים טמפרטורה.התוכן של המשרד עורר לפני החודש מתרחשת עקב תצורות הורמונליות. רמות הורמונים, טסטוסטרון ואסטרוגן, בגוף של נשים מתנדבות בהתאם לשלב של המחזור הווסת. כמות האסטרוגן והטסטוסטרון עולה בזמן הביוץ וממוקמת בגובה הגבוה ביותר במשך ארבעה-עשר יום לפני הווסת.

עכשיו אתה יודע כי לאחר שלושה ימים אחרי הביוץ אתה לא יכול לקבל ריקוד וקיים יחסי מין.

כאב במהלך sex4

במשך השבוע ובמיוחד במשך יום לפני הווסת, אישה עלולה לחוות רגשות כואבים חזקים במהלך יחסי מין. תנאים מוקדמים:

סקס א '. נוונים. דלקת חיידקי ופטריות של איברי המין. Scars לאחר הניתוח. אנדומטריוס. צמצום מופרז של תעלת הנרתיק. קיפאון דם בחלל אגן קטן.

כך שהכי קטן כדי לקחת כאב, אתה יכול לשנות את התצוגה במהלך האהבה. יש צורך לבחור עמדה כך שהגברת עצמה יכולה לשמור על החדירה תחת שליטה. המיקום הטוב ביותר - רוכב. גם צריך להיות מוקדש מיחס גס - זה יכול לגרום לדימום כמה ימים לפני המונח לכאורה. נסה ביכולת למזער פעילות סקסית.

למה זה עדיין לפני הווסת סקס לצוד? כל גוף של גברת מגיב לתנודות הורמונליות בדרכים שונות. במהלך הביוץ, מתעוררת אינסטינקט של המשך מהסוג, משום שהבנות רוצה לקיים יחסי מין יותר מאשר בימי כל יום. אבל יש כאלה הנמוכים, מוגדרים נגד תקשורת אינטימית במיוחד לפני הווסת. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

זכור כי סקס הראשון ואפילו במהלך השבוע לפני הווסת היא לא הדרך הנכונה של אמצעי מניעה. הביוץ יכול להיות קצת זז או מופעל לחלוטין כמה פעמים בחודש. בגלל הסיכון הגבוה ביותר, להיכנס להריון, עדיף לדחות את ההנאה לתקופה לא מסוכנת.

Просмотров: 4621 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar