10:35
הסוגים העיקריים של איך הם כולם נמס, נטייה מינית וכיוונים בחברה המודרנית

אוכלוסיית כדור הארץ קיימת לא אלפיים אלפי שנים, אבל עוד יותר. תומכי נפש בריאים אהבה אפלטונית בין כמה חושבים, בחור והגברת האשימו אותם בכוונה ספקולציות, מאשים כי הם היו במגע עם הלידה שלהם Rozhennica. דוֹמֶה ההצהרות נבהלו מהעולם: השידור של תהלוכות היה על כל ערוצי אירופה וארצות הברית. ב הפדרציה הרוסית נחשבת סיסמאות כאלה, כפי שכולם יודעים שישים, כמו בדרכים אחרות להשיג ההבנה היתה nonreal.

1 transnationality בהיסטוריה Formyonia lebido 2 רכיב אמפירי - מי אני נמצא הגוף שלו 3 אוריינטציה ופעולה שלה מחסן המוח 4 חופש קשת רב צבעוני 5 סוג asexual 6 אנשים ארומנטיים - הנוף השני, איך כולם אומללים, החדש ביותר פסיכוטיפים מיניים 7 gracexuality ו "נדנדה" בפנים 8 desexuality - פיצול מין 9 פאנסקואליות או אהבה בוקר 10 פתולוגיות ברמת הידע העצמי: מחלות ואנומליות 11 אנחנו אוהבים לעיניים יפות!

הנטייה המינית נוצרת גם, אשר לבסוף תת-מינים של החושים שמטרתו הצדה, איך כולם נמונים, אובייקטים מסוימים. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי אפלטוני, רגשות של אהבה או רצון לקבל "טרף" מתקבלים עבור מסד הנתונים. במקום לקרוא על האינסטינקטים, אז גברים רוצים לקחת קדימה את הגברת, והיא - לציית ולהשיב. לא עבור אף אחד לא סוד כי, אבל כרגע העולם לא מחולק איך אנחנו תמיד מדברים עם VOLY, נקבה הטרוסקסואליות של גברים.

טרנספורציה בהיסטוריה היווצרות הליבידו

לוחות זמנים כמשפט להיות לידי ביטוי, אוריינטציה מינית, אשר אין שום קשר עם הקלאסית ואת הסתעפות שלה.

מידע התקשות פגם מועצות הוליד דעה כוזבת על מה הוא בעצם ליווי - עכשיו זה משהו, בסיסי, זו היא להיות מושתקת על עובדה זו. עכשיו לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

במקום שאנחנו יודעים על הטרו-, בי-הומו-מיני, אנחנו לא יודעים שום דבר על אנשים ועל רגשותיהם.

רכיב אמפירי - מי אני נמצא שלו tele2

לֹא בָּטוּחַ ב רגשות הילדים שלו במהלך שלטונו של פירנצה tamagne בשימוש מתודולוגיה מסוימת, במסד הנתונים של אשר שכב את העיקרון של אינטראקציה של נוזלים. ולא הבחור מביט בגברת, זה אומר שהוא אוהב. יש לומר כי זה הדדי, עזר תחושה מוקדמת. אבל עם הבנים, שיטה זו לא עבדה, כי החבר'ה לא יכולים "לדבר" השתקן על עצמם, כמו הרבה מאתנו רגילים קריאה, רגשות בולטים.

ב היחסים עם זה במכון של מגנוס הירשפלד השיקה מסה, כפי שאתנו לבד, סקס מיני מחקרים שבהם נערכו חוויות. אנשים עצמו את עיניהם ואת הסקרים החושים. זה סוף סוף אפשר להם לעשות באופן ספציפי להכריז על נציג של אותו סקס על הרגשות שלהם, בהתייחסו "בורות" שזה לא אדם רגש נטייה.

יותר מאוחר בכתבי עת שפורסמו את תוצאות עבודות המחקר, שם הוכרז:

59% מהמשתתפים - בחורים חוו רגשות לגברים; 37% מהבנים כבר היו מאחורי גבם ניסיון לחוות רצון לעצמו נראה; 4% החבר 'ה ממשיך רק עַלמָה.

Nasyumyevikh הנתונים היו רק תיגר על ידי הרוטה, אשר נאבקה דמוקרטיה zo סוציאליזם בחברה. אז הדכאות polyteraic לקרוא רק על שימור מהסוג, אבל הכנסייה (פעם אחת בכל הזמנים) שנקראה על פקידים דומיננטיים לאפשר לאנשים לקרוא בכל האוריינטציה שלהם.

במקביל, באלף תשע מאות ו -30 שנה בברלין, יחד עם עמנואל קאנט וג 'יהודית באטלר, נעשו עזרי הוראה על חייו של אנשים בחברה. מישל פוקו ואדמונד גוסרל היו מחוץ לקשיים תיאורטיים, מושפעים כיצד אנו מדברים תמיד, יצירות ספרותיות ואפילו הביוגרפיה של צ'כוב, שהיתה מפורסמת לאחר מכן באטרקציותו יוצאת דופן לגברים.

ואז שוחרר במחזור הספר "Lefty", כמו אנשים עם יכולות חריגות המשפיעות על עבודת המוח שלהם.

אוריינטציה ופעולה שלה המוח מחסן 3

עמנומת קאנט כתב על חוסר ההתמצאות כאשר המוח האנושי, באופן כללי, תופס את העולם התהפך בשל היכולת לכתוב, כפי שאנשים נהגו להביע, יד שמאל כדי לקרוא מול הפוכה. ואז נציגים, איך כולם אומללים, יהודים קהילות, החלו להיות ממורמר, מאז דתם מרמזת קריאה וכתיבה ימינה שמאלה. אנשים החלו להיות טינה וניסה, בסופו של דבר, להשפיע על העולם:

היו בובוסים שואפת "שלום בכל רחבי העולם"; נוצר מועדונים מיוחדים, שבו הומוסקסואלים סוף סוף ליהנות זה את זה של החברה; נעול את הספלים "נכון בנות "כי הם כבר לא היו זקוקים.

מלבד עם הזמן היו בתים של סובלנות, שם יכולות הבחורים והבנות רק בא ופשוט ללכת לעסק האהוב. אנחנו מדברים לא רק על החדש ביותר רגשות ורגשות, טוב, עזרה, אשר סופק לאלה מסובכים אוטתי למיין את עצמך.

Multicolored Rainbow חופשה 4

עכשיו העולם הוא אכזרי יותר ועקרוני, שם אין מקום בחינם, לא לספור את מלאכותית ולא מסורתית. החל ב- GMO, מסתיים בהומוסקסואלים, נראה שהאוכלוסייה של כדור הארץ מתהפך. חברות שונות החלו להופיע, עישון, שהראו והביע אנטי פעולה נגד רגיל, כראוי, בני תמותה המסוגלת להמשיך.

כיוון הנוער של הילד הופיע, מה שמזמין משפחה ללא ילדים. זה לא אומר כי אקו ואמהות פונדקאית היו במשפט: תחת האיסור היה כל רצון להמשיך.

יותר מאוחר התיקונים נעשו: אתה יכול ללדת, אבל רק מן הנערה. זה היה בלתי אפשרי, לשים את זה בעדינות, להצטרף תקשורת עם גברים. מישהו שנראה, קוק היה רגיל לקריאה, הנורמה, אבל הם ביצעו את הכלים חשיבה חלופית.

סוג asexual5

זֶה LIDA, שהוא עד כה יש ליבידו חסר בשל מקרים מסוימים כי איתם הִתרַחֲשׁוּת. לשעבר ניתן לייחס לקורבנות של אלימות, אמהות חד הוריות אשר עייף מהחיים. זה כולל גם נשים שולל על ידי גברים. ניסיון מר, נמצא בחיים, מושפע מאוד מהחשיבה והתפיסה של אהבה נכונה.

דעה קדומה על סקס ואטרקציה שלהם גרוע יותר, כפי שכולם יודעים, יקירתי, כי זה מביא, על ידי השקפתם, נזק וכאב. לאנשים האלה אין שום קשר עם הכנסייה - וידוי גם אין שום מעשה.

ארומנטיקה אנשים - הנוף השני של החדש ביותר פסיכוטפס 6

ארומנטיקה הם ההפך של asexuals. אלה אנשים שיכולים ורוצים ניסיון רגשות אבל 100 אחוז מסרבים. אי אפשר לומר זאת ארומנטיזם הוא טבעי, מסתובב, זה הרגשה מוטלת הסתרת פחד לאהוב, בסופו של דבר, להיות פגיעים. הכל ידוע זמן רב מה שאנו אומרים, אנשים חסרי רעשים בביטוי אמונה ומין.

אפור ו "נדנדה" בתוך עצמך 7

יש אנשים שאוהבים, אבל לפעמים מתנהגים כמו asexuals. זה נראה כמו דחף, חיבה, אבל מכוח אירועים חיצוניים הם מסתירים אותו. מוקדם יותר בשנות ה -90 בברית המועצות, עדיין לא נשברו הקטנים הקטנים של אנשים כמו היפים.

הם אוהבים לקרוא על סקס, סמים ולחיים יציבים. אבל, כקשיים הופיעו בעניינים אישיים ובני משפחה (עם הורים), הם שינו את הליבידו בחדות - 100% מהנוכחות והאפשרות של רגשות "נכונים".

הרווארד מדענים באלף תשע מאות ותשעים ושבעה שנה הם אמרו בביטחון מלא כי סוגים כאלה כמו grasschools יכול והטרו והומו אוריינטציה.

Deisexuality - פיצול מינית 8

אֲנָשִׁים סובלים לא רק על ידי רגשות רב פנים, טוב, ואת הרצון לתפוס הכל ניסיון. במקום לפני 10 שנים זה היה רשום משהו כמו שאנחנו קוצצים לקרוא, לא נורמלי, שגיאה הטבע, אז כרגע הכיוון נתפס כחתמה מבוגרת - הוא לא יפה זכתה לתשומת לב מההורים, היתה, לשים את זה בעדינות, נדחה על ידי הבנות, וברגע רק אם רק אשר, אבל לקבל חלק נראה אהבה ראויה.

להקצות בנפרד כך כיוון הפסיכולוגי כמו דמומיה. ואת היווצרות של המילה היא מובנת, על מה זה. אולי העובדה שרק פסיכוטיפ מתבטא כמו demisexualism: סגור קשר חושני עם אדם אחר שהסכים לאהוב ולהיכנע רגשות, אבל נדחה. במילים אחרות, סוג של הטעיה משלך מראש: אתה הבטחה לסמוך, מעריכים, וכן בעל מילה של אדם, היכו דרך המטופל.

Pansexuality או, איך להתבטא, בעלי חיים אהבה 9

פנסקסואלים - אז סוג חדש של אדם איך נבלה את התרבות המינית של האוכלוסייה של כדור הארץ, אשר אינם נבדלים על ידי התכונות. ליתר דיוק, היא היחידה - הם מסוגלים לאהוב את כולם ללא יוצא מן הכלל, הומוסקסואלים, הטרו-הטרו, לסביות, חצי דם דם עם מגוון רחב של ארומוניסטי מאני, כפי שחרגנו על גירוד, מערכת התפיסה של הטבע.

מִין השתייכות אינה עקרונית כזהות זהות. יש לציין את מה שהם עושים Panksexuals? בסופו של דבר, הם לומדים אדם כמו עלה מחושבת, להחדיר ערכים סוגים מיניים, לאחר שלמדו מראש מה הם אלה המסוגלים ולהיכנס, כפי שכולם יודעים, סקס איש קשר. הם נמשכים על ידי טרנסג'נדר, גברים, גבירותי, intersexuals.

פתולוגיה ברמת הידע העצמי: מחלות ואנומליות 10

ישנם גברים שחולקו גם לפסיכוטי כיתה פסיכוריים. לא אפילו צריך להיות חותמת כי הם לא יכולים להיקרא wayly, כי בבסיס הליבידו ואת התפיסה של השותף שאליו הם חווים רצון, יש סלקטיביות בין טרנסג'נדר.

הדבר העיקרי ביותר הוא לדעת על מי אלה transgenders אספנו במאמר על הקישור.

ב איכות הדוגמה:

העיקר הוא שיש לפחות כמה רגשות נסו למצוא הסבר ויישום. נטייה מינית נשאר שנוי במחלוקת עד, באופן כללי, אין אישור על האמת של רגשות. אהבה אימהית גם דורשת ראיות ונעימות "תורתו", כי עם איך אנחנו מביעים, הראשון הילד נולד ילד, עם איך אנחנו רגילים לקרוא, השני - אמא. אהבה של אבא וחינוך ילדים הם גם חשובים - טיפול, instilling עם ילדים, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, נכון ומצפוני, עקרון, כפי שהנהיג, בולטים - הרבה עבודה על עצמך.

מ קונסולת פאן אתה יכול למצוא עוד כמה כיוונים של אישים אשר מוקצים ב אטרקציה של כיוונים כאלה:

Pannersantics; ליטומנטיקה; Scoliosxians; אנטי-אסקסואלים.

הכל תת-סוגים אלה של סוג "פאן" דומים, אבל במסד הנתונים של כולם שקרים כך היסטוריה, דת, בסיסי הומניזמים וסתירות. ובכן, במקום שאתה קרוב תחושות של ייסורים, אתה אוהב את התפקיד של הקורבן, אהבה חולה יכול להיקרא עצמך litomantomant. זה אדם שיראה שזה נראה לאהוב, אבל לא סובל, כמו שיש לנו זמן לדבר שוב, השיב רגשות. טוב מאוד להדגיש את מה שהוא אוהב להסתכל על אובייקט של תשוקות, לייצג אותו חלומות ארוטיים, אבל הוא לא מתקרב אליו.

Pontrondtec - זוהי תערובת של intersexuals ו טרנסג'נדר, אשר לפעמים אומרים הנוכחי לומר מרשים ולנסות על מוסקובי congor.

Skolesexuals I אנטיסקסיאנים פועלים גם כ -14 חולים "של רציונליות. לכוון את תשומת הלב שהם לדעת כמה יש צורך, למה ולמה להמשיך את הסוג, אבל לשקול את האדם הזה חסר משמעות.

אנחנו אוהבים לעיניים יפות!אחת עשרה

יש גברים כאלה שמוכנים לאהוב בלי להביט בכל דבר. אלה הם אנטי מוגבלות - הם זרים לתחושת המשיכה, הם מוכנים להיות מסוגלים לראשונה את החיים של אדם איך נבלה איתך זמן, לפחות, וזה פשוט מדהים כפי שאנו מבטאים, נשמה. נראה שזה לא היה מפתיע, אלא להניח כי סקס בחיים הוא לא העיקר, אבל אתה צריך לאהוב את הנשמה, ואז כל הדור הנוכחי של ילדים, כפי שנהגנו לקרוא, מבוגרים - אנטי-אסקסואלים.

יֶלֶד אוהב אמא, אמא אוהבת ילד: הוא בגרמניה בשם אהבה חסרת חטא אנטי-אסקסואלים שמעולם לא מגיעים לעניינים אינטימיים בחיים. אחרים הם אומללים למחזור (מתנגדי כיוונים אלה):

"אם האם היא פחד, ואז הפרי, בתוך זה עובר דרך הלידה, לא יכול להיות מעורב באפלטוני ". ביטויים כאלה היו כך מדברים באותה עת תחילתו של המצעד הומוסקסואלי, כאשר על איך אנחנו כל הזמן אנחנו מדברים, הריבועים המרכזיים של אירופה, אנשים גידלו דגלים עם צבעים שונים נגד כל הקרן. בסופו של דבר, בסופו של דבר, האינסטינקטים, הרגשות, התכונות של חשיבה הוקמו. הכל כבר מזמן ידוע לעובדה שהאדם נוטה להזדהות, לשנות את מצב הרוח, הסתגלות מתחת למצב. ועכשיו לאחר ההקדמה של החוקים האחרונים, מס לגדול ולהפחית משכורות, אדם מסתגל. סעיף סעיף

השאלה נשארת: למה אנשים מחברים את עצמם ו להטיל את הפסיכולוגיה שלהם?

תשובה יש שאלה, אבל כדאי למצוא באינטרנט. פעם אחרון הכומר טען: "אם אתה, מתנגדי הלידה הטבעית של התפיסה, לא האם אתה רוצה לחיות על הוראות אלוהים, למה יש לך את הזכות להתקיים?-

Rinenic השאלה סגרה את הטיסה את כל התהלוכות שסבלו את החיפוש של בושה ובושה. כאן רק כרגע על אתרי היכרויות, אנשים יכולים לומר זאת בגלוי כדי לקרוא אוריינטציה, אשר נראה כי המשימה העיקרית שלהם: להשיג ולבסוף להיכנס למסגרת נורמה. לא, זה שווה ייאוש, ולא גבר אוהב גברת וחבר, אחות, כמו חבר, ואמא איך לגברת.יש בחור שלא יכול להכריז על רגשות הגברת שלך, גבר, הומוסקסואל או מישהו אחר. לו בחיים רק אנשים טרנסג'נדרים שהיו גברים, אבל הפכו לנשים. הפושט להודות כמה מאיתנו בלבד אומר, עבור עצמך והשותף שווה להשפלה. לכן, הם מעדיפים לבנות עסקים עם בנות יפות אשר יש סימנים מיניים.

ולא כולם יהיו הרוסים, כל אחד מהם מסרב "האחרון" ואת העובר של אהבתו, ואז לעשות עם הנוכחי דוֹר? מאשים אותם באופן חריג, אל תשכח מי הם גדלים שלהם.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. כולם ברורים שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים בכמה מאיתנו רגילים לקריאה, חיי מין.

בתיאוריה, לכל אדם חייב להיות אוריינטציה הטרוסקסואלית. אז קורא, איך כולם אומללים, נקודת מבט לוגית, כי אחד מהם באים לידי ביטוי, האינסטינקטים העיקריים שלנו - המשך מהסוג. יש לציין כי אוריינטציות מיניות אחרות. ועם איך כולם אומללים, כל יום, זה נעשה, יותר של חסידים שלהם מתגלות. למה, כדי לשים את זה בעדינות, קורה? מדע בעבר, זה לא יכול, לשים את זה בעדינות, לתת תשובה מדויקת לשאלה זו. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי כמה מומחים הם הומוסקסואליות, bisexuality - תכונות מולדות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפילים, לקוחות הם בנים בטוחים, הם שרוצים לטובת הפגישה, הליכה מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. רווח זה מספיק כדי להבטיח לחלוטין כדי להבטיח לחלוטין את כל הדרוש.

אחרים משוכנעים כי על היווצרות של איך כולנו מדברים איתך, נטייה מינית יש סביבת השפעה. באופן כללי, זה לא משנה הרבה: כרגע, אדם יכול לאהוב מישהו שרוצה לחשוב על כל השאר.

Просмотров: 225 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar