16:06
לא רע להתחיל: 10 דברים שאינם צריכים לעשות לפני סקס

סקס צריך להיות לא רק נעים ולא מסוכן, בלתי נשכח. לכן, לפני רגע אחראי, זה נשאר ביסודו בראש שלי על כמה הרגלים תמימים שיכולים לשפוך מאוד הנאה.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 הרגלים רעים לפני סקס

למעלה 10 הרגלים רעים לפני סקס -10

לעשן

בנוסף להשפעה השלילית על מערכת הלב וכלי הדם, עישון משתקף מאוד במצב של פעילות מינית.זו לא הרשימה כולה של מרכיבי המשקאות. אבל הם מספיק כדי להידרדר פעילות מינית.לא כל אדם או הגברת תאהב את השותף בחו"ל אשר מבולבל אפילו כתף לחשוף.

הוֹרָאָה

יש השקפת עולם כי השימוש באלכוהול לפני סקס מעלה את מצב הרוח ומרגיע, מתאים לכיוון מתאים. אבל כדאי לפגוע בסטריאוטיפ - אלכוהול, להיפך, גורם לתפקוד לקוי של זיקפה, מקשה על השגת זקפה חזקה וקבלת אורגזמה. אבל בעיה כזו מופיעה במקרים של צריכה תקופתית של אלכוהול, ואי-פונקציונליות זיקפה היא הפרה בפרספקטיבה.

במקרים חד פעמיים, שתייה או לא להוביל שום דבר מעולה: אתה יכול reordate על הגנה, להיות מאוד מעצבן או להירדם לחלוטין באמצע הנקודה האחראית. "סקס שיכור" - לא הדבר הנעים ביותר בעולם.

קומבר בפעילות גופנית

טומי על הרמה הפיזית של העומס לפני המין - המבשר של מעשה מיני איטי או היעדרותו. Sexologists לא מומלץ מאוד לשחק ספורט לפני סקס, כי נחשול הורמונלי קורה, לא קשור להתרגשות סקסית, הפסד. כל זאת, בהתאם, לא יהיה כמובן לשמש כמו אטרקציה מינית טובה זרז פעילות overestimated במיטה.

אכילה מופרזת

Outeating ומשקל עלייה קשורות עם "אי ספיקת" מינית, אי-יחסים הרבייה והתנגדות לאינסולין, אשר ממלאים תפקיד מסוים בעוצמה ובסדרת סינתזה טסטוסטרון.

כאשר העומס על דרכי העיכול גדל, את הסיכון לפתח בעיות עם בתצהיר מיני ופיתוח של התנגדות אינסולין. בנוסף, החבר 'ה מקטינים את כמות spermatozoa, אי-פונקציונליות זיקפה מתרחשת לעתים קרובות יותר. ובכן, את המשימות ללכת לתוכנית 1 לאחר אכילת יתר הם ירידה של כוחות, נמנום, כוח הכבידה בבטן, תופעות דיספפטיות. בנוסף, מין (פעילות גופנית) עם מזון לא מורשה יגרום לאי-נוחות והפרה של תהליכים מטבוליים בדרכי העיכול.

קבלת מזון חריפה עם תבלינים

מזון חריף לפני סקס - טאבו. הסיבה היא כי המזון החוד גורם לסימפטומים של reflux חומצה, כגון צרבת, שריפת בגרון.

אונסקרטים מאומנים חולמים על שיתוף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא אחיד רגעים שימושיים בעת עבודה.

להביע את המצב יכול גם לגזים או גזים לא רצוניים.

מוצרים שומניים, למשל, עוף מטוגן, משקאות מוגזים, הדרים ומשקאות קפה לעיתים קרובות לעורר צרבת, כפי שהם קשה יותר מאשר מתעכל. לכן יש מומלץ לאכול בננות, שיבולת שועל, קרקרים, מיצים.

גילוח אינטימי

בשל האמונה כי השיער על pubis הוא מכוער nonhygiedically, אנשים יהיה בזמן לנסות להיפטר מהם. במידה מסוימת, זה נכון. אבל רק את הפונקציה צריכה להיעשות מראש.

העניין הוא כי גילוח או כניסתה של שעווה נפתחת נקבוביות קטנות על העור, שהם שערי כניסה עבור stis. חיכוך, חום, לחות וחיידקים - סיבה טובה לפיתוח של מחלות דלקתיות. בנוסף, גילוח עושה את העור רגיש יותר, חיבה, נוטה לגירוי, אשר עשוי להיראות אחרי סקס.

קבלת כספים נגד אלרגיות

הקבלה של ההכנות antihistamine היא התווית מאוד בגברות לפני סקס (חריגה - צורות רפות של אלרגיות). הגורם לאיסור רציני יבש בנרתיק, שהוא תוצאה של ייבוש ממברנות ריריות בכל הגוף. כי אם יש הזדמנות כזו, אז זה שווה את זה מן האמצעים נגד אלרגיות. במקרה הלא נעים, המין ייזכר על ידי הפעלת נייר זכוכית ולגרום לשרוף, גירוד וכאב. אם הקבלה של קרנות התרופות רלוונטי, זה שווה את זה כדי להפוך חומר סיכה באיכות גבוהה על בסיס אקווה.

שימוש באנרגיה

ראשית, ננתח שכל זה מגיע להרכב האנרגיה מחומרים מזיקים:

- קפאין: המרכיב העיקרי, אשר מבטיח הפעלת פוטנציאל האנרגיה, מעורר פעילות המוח, מגביר הקשב והביצועים, משפר את מצב הרוח. באשר למין, אז אנשים עם סובלנות נמוכה של משקאות קפאין יכול לגרום לירידה בליבידו ובדרך כלל להחמיר את מצב הגוף.

- סוכר: מגביר את רמת האנרגיה. אבל שימוש מופרז של בזדון למערכת הרבייה ובמקרים רבים יכולים להוביל לאי פוריות. הסוכר בחורים גורמים לירידה בטסטוסטרון, הגברות משנה את חילוף החומרים של ההורמון. שני התהליכים משפיעים בעקיפין על מצב הליבידו של שני המינים.

מן הרכיבים הדרושים להקצות:

Ginko Biloba: מאט את תהליכי ההזדקנות של העור, פועל כמו נוגדי קרישה אנטי אקטואס, יצירת כלי. ג'ינסנג: זרז ניכוי ישיר.

עישון תכופים מוריד את הליבידו, כי טסטוסטרון מדוכא.מומחה לבריאות מינית, Vijaysarata Ramanatan, משותף: "עישון יש השפעה על כל מערכות האורגניזם, כולל הרבייה. אנשים חייבים להבין כי הקמת היא כמעט כל דבר קשור לב לבריאות, כלי דם זרימת דם טובה. אז כל מה שיש לו השפעה על מילוי של כלי הדם, משפיע במדויק על הקמת ".

מורכבות

במצבים כאלה, ליבידו יורד מיד, ובתשוקה המינית הקרובה לשותף יש מדי פעם. אפשר לפתור רק עבודה קפדנית ועקשנית על עצמך, את גרסה של עמדות משלך לגבי סקס ואת השותף שלך.

סמליות

"אני עצבני. בואו נלך במהירות "- מילים שלא ניתן לבטל את כל הנסיבות. לא מומלץ להתחיל סקס לא מוכן. ואנחנו כרגע הולכים במיוחד על משחק מקדים: נשיקות, חיבוקים, עיסוי וגירוי אוראלי.

ענייני הכנה להגדיל את קצב הלב, לחזק את הקשר עם השותף, לעורר את זרם הדם אל האיברים המיניים, הכנת אותם להתמזג. החבר'ה מתחילים זקפה, והגברות בולטות חומר סיכה טבעי.

התקשות רוסית ומידע flawd זרעו ניחוש שגוי כי למעשה ליווי הוא בהכרח משהו, שערורייתי, זה, מה צריך להיות שותק. רק מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום מפרקים עם זנות.

כל הרגעים האלה כי הם תמיד שווים לשמור בראש כאשר סקס מתוכנן. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

כאשר סקס הוא לא סיפוק, לא מיד להפליל את השותף לצעוק כי "זה היה בפעם האחרונה". אולי הסיבה היא לא פיזיולוגיה או תשוקה, אבל בהרגלים, את הפגיעה של אשר לעתים קרובות לא נצפתה בשל אומנות.

Просмотров: 885 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar