10:34
למה ובאיזו שעה של שנה אנחנו לעתים קרובות חווה תשוקות סקסיות?

אתה מבין את זה תשוקה מוזרה, למעט מסיבות אחרות, תלוי בזמן השנה? אז, חוקרים הוא אמר כי החורף והקיץ - העונות הארוטיות ביותר, אבל יוני, כל אותו הדבר מעט יצאה במועדפים, ואם אתם חווים תשוקה מינית מופרזת בשלב זה, תחושה זו היא טבעית.

התוכן של המאמר

1 מה הסיבה? 2 קשיים מודרניים - פתרונות מודרניים 3 משהו מרחף באוויר?

מה הסיבה?אני

כמעט כולם מופיעים יוני עמותות עם חום, השמש, הרצון להיפטר מעיק בגדים שממנו רק חם יותר. תארו לעצמכם עובדה אחת, וכיצד רובנו התרגלו לדבר, בחורף, להיפך, לצוד עם מישהו חזק בחוזקה להתחמם. אבל חוקרים, למעט פנטזיה ספקולציות, להבחין כיצד אנו מביעים, עובדות מסוימות שבהן הם יצרו כגון רבים באים לידי ביטוי, סקרן מסקנות:

המספר הגדול ביותר של אנשים לפי סטטיסטיקה, מופיעים כמה מתבטאים בזמן החורף ובקיץ. קונדומים, כמו לפחות מוצר כלשהו, הבעלים של איך כולם יודעים, ביקוש עונתי. יותר צריך את החברים האלה גומי כמוך חשבתי בזמן הקיץ ובחורף. אם התייחסו לנתונים סטטיסטיים על אובדן הבתולים, כאן הכל עדיין חד משמעי - לעתים קרובות יותר סקס קורה ביוני ודצמבר. מעניין, אבל דפוס כזה יבשים על אבחנה של התכווצויות באברי המין. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי המספר הגדול ביותר מקרים של מחלה נקבע בחודש יוני ובערב השנה החדשה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה באמת מתנה חגיגית.

אפילו אין תנודות, המבוססות על אמונות של סקס יוני ודצמבר - מועדפים עקיפים.

קשיים מודרניים - פתרונות מודרניים 2

בנוסף לספרות המדעית נחקרה מחקר שנערך לאחרונה כיצד רובנו רגילים לומר, עונתיות סקסית חדשה לגמרי, דרך חדשנית. Patrick ו שרלוט מותג חוקרים בקשות המשויכות במנוע החיפוש של Google, להשוות את הביטויים העיקריים של הבקשה לאורך זמן השנה.

ניסויים עשו עבודה ענקית, לחקור את הבקשות הללו במשך 5 שנים - משנת 2006 עד 2011 כולל.

לישראל אין אזור דעות קדומות אם אנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי היום האסקוגר מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק שיחה ומודל ליווי של מחלקת VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

כדור המחקר שלהם התמקדו באתרי היכרויות. ואפילו לא צריך לדבר על מה לנחש מה? שאילתות שיא לגבי החיפוש אחר שותף ללילה, מין ללא חובות ומין אחרים היכרויות נפלו במיוחד לדצמבר ויוני. תבנית Misseracting.

משהו מרחף באוויר?3

אולי באותה עת משתרע על פניו, כפי שכולם אומרים, אפרודיזיאקים לא בולטים ... אחרת, איך עוד להבהיר זאת, כמו במקרה, אקראי אינו תאונה? כמה מדענים מאמינים כי הוא מחובר עם מה ספציפי בחודש יוני ואנשים דצמבר יש יותר ימי חופשה.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים זרקו מבט שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, פגום, כך, יש להעביר עובדה כזו. אבל כאן כמה יחידות כוללות מידע כי לשירות ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

הם עשויים להיות כך לדבר יותר זמן לעצמם, את הגחמות שלהם ואת הרצונות.

בשלב זה, אנשים נוטים יותר להיפגש, לדבר ולהגיע הלאה. שאר החוקרים נוטים להאמין ברמה הביולוגית, כפי שיותר מאיתנו אומר כל הזמן, גרמו לסיבות - במיוחד, באורגניזמים של אנשים, התצורות של ריכוז הורמון מתרחשות, כולל איך אנחנו כל הזמן אומרים, סקס מתעורר ליבידו עם הכי חדשים כפי יהיה כוח.

יש עדיין תיאוריה אחת, סגורה ארוג עם מורשת אנושית של יונקים. אנשים וכמה מאיתנו הם כל הזמן אומר, בעלי חיים שונים בנוסף לשאר הדרך כי גבירות יש מחזור חודשי חודשי קבוע. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל יונקים יש מחזור אחר, אסטל.

משמעות הדבר היא כי בחלק ענק של השנה, יצורים אלה לא מקיימים יחסי מין, לא מרגישים צורך זה. אבל יום אחד, בעלי חיים מתחילים להתנהג מבחינה מינית ביותר, וכך מדי שנה. כולם יודעים מה אפשרי בכך יש איזה תנאי אבולוציוני.

למגרין, למרות על רשימה מרשימה של מחקר, אף אחד לא יכול להיות הודיע ​​מאשר מוצדק כפי שהתחיל לבוא לידי ביטוי, פעילות מינית. אתה יכול רק, בסופו של דבר, להניח. למרות ש, למה כל זה? ללכת וליהנות בקרוב של דצמבר, ושם, לא תהיה לך זמן להסתובב, COC תתקרב יוני. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

אף אחד לא יודע סוף סוף אולי. אבל המחקר, בהחלט, מצדיק באמינות שאנשים נוספים כל המעוניינים היכרויות, הזדווגות ומין בזמן הקיץ ובחורף. אני חייב לומר מה תהנה בזמן הקיץ - ואחרי 6 חודשים, חג המולד שמחה מאוד.

Просмотров: 174 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar