18:58
מהו טיפול עיסוי טנטרי

טיפול בעיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף טיפולית, שמקורה בהודו.

המילה טנטרה נגזרת מהמילה סנסקריט טנטראם או "ארוגים יחד". מטרת הטיפול בעיסוי טנטרי היא להשתמש בחיבור בין הנפש והגוף כדי להשיג תחושת שלמות ואחדות עם עצמך ועם אחרים. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-Rehovot.php

בעיסוי טנטרי, ההתמקדות אינה בהשגת שחרור אורגזמי אלא בהשגת מצב של מיינדפולנס באמצעות טכניקות הרפיה ונשימה.

טיפול בעיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת שימוש בטכניקות מעשית לשחרור מתח ואיזון אנרגיה.

טיפול בעיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף הכוללת שימוש בטכניקות מעשית לשחרור מתח ואיזון אנרגיה. זוהי חוויה הוליסטית, טיפולית המתמקדת בחיבור גוף-נפש.

מטרת הטיפול בעיסוי הטנטרי היא להגביר את המודעות ולהביא לריפוי בכל היבטי החיים. המטפל יעבוד איתך כדי למצוא את מה שמתאים ביותר לצרכים שלך, בין אם זה הרפיה או הקלה בכאב.

מטפלים בעיסוי טנטרי מאומנים בטכניקות רבות ושונות, כולל עיסוי שוודי ואקופרסורה, מה שאומר שהם יכולים להתאים את הפגישות שלהם לצרכים האישיים שלך.

טיפול בעיסוי טנטרי קיים כבר מאות שנים והוא סוג של עבודת גוף חושנית המבוססת על האמונה שניתן להשתמש באנרגיה מינית כדי לרפא את עצמך ואחרים.

טיפול בעיסוי טנטרי הוא לא רק חוויה פיזית, אלא גם רגשית. מדובר בחיבור לעצמנו ולאדם האחר בצורה הרבה יותר עמוקה ממה שאנו עושים בדרך כלל בחיי היומיום שלנו.

טיפול בעיסוי טנטרי יכול להפחית מתח וחרדה, לשפר את מצב הרוח שלך, לשפר את ההערכה העצמית שלך ולעזור לך להירגע. זו גם דרך מצוינת לחקור את המיניות שלך תוך כדי אהבה עם מישהו אחר.

טיפול בעיסוי טנטרי הוא סוג של עבודת גוף טיפולית המשלבת טכניקות עיסוי מערביות עם פילוסופיה טנטרית מזרחית.

טיפול בעיסוי טנטרי הוכח כבעל יתרונות רבים הן עבור המקבל והן עבור המתרגל. הוא משמש לעתים קרובות כאמצעי להרפיה, הפחתת מתח וניהול כאב. סוג זה של טיפול יכול לשמש גם כדי לסייע בניהול חרדה, דיכאון ובעיות נפשיות אחרות.

Просмотров: 61 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar