14:57
מטפל בעיסוי טנטרה בקרבתי

נניח שהזמן שלך עם מטפל הטנטרה שלך היה כל כך מדהים שפשוט היית צריך לדעת מהי טנטרה. ולמידע נוסף על המטפל בעיסוי טנטרה הקרוב אליי? אני במרחק מספר טקסט.

היוגה המסורתית מתמודדת עם המוחשי: היא מבקשת לעצור את כוחות השינוי הבלתי ניתן לגעת ולהקפיא אותם בקרח, ולו לרגע. טנטרה, לעומת זאת, היא ביטוי הודי ליוגה העוסק רבות באנרגיה גולמית וחובטת הזורמת ממקורות פיזיים או דמיוניים.

כמה הם גובים? איפה הם באזור שלי? מה המומחיות שלך?

בהודו, לעיסוי טנטרה יש היסטוריה ארוכה. הוא פותח כדי לחגוג את מערכת היחסים בין בני האדם לאלוהות העליונה. מדובר על יותר מסתם גירוי מיני וקיום יחסי מין; זה עוזר ללקוחות שלהם להיפתח רגשית. יותר מכל, באמצעות תרגול עיסוי טנטרה, בני הזוג הוכיחו את כוחה של יראת כבוד (עמדות או מצבי רוח של כבוד) בחיי היומיום. המטפלים עצמם משתמשים בזה כטיפול ריפוי עבור עצמם, שעוזר להם להציע שירותי חמלה לאחרים.

המטפל בעיסוי טנטרה משתמש בסוגים שונים של נקודות לחץ על גופו של מטופלו על ידי שימוש בתנועות כמו כיפוף, פיתול ולישה שלהן עם ידיים או חלקי גוף אחרים מספקים הנאה ומשחררים מתח שרירים בגוף בן הזוג תוך חוויה של מגע רוחני להעמקת האינטימיות והקירבה עם כל מי שעוסק במגע טנטרי. טכניקת עיסוי ארבע הידיים נעשית עם שני שותפים בו-זמנית-

שלום לך.

אני חושב שהפוסט הזה צריך הקדמה אז אני הולך לשים את המחשבות שלי בסעיפים הבאים:

עובדות ונתונים על עיסוי:

עיסוי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להקלה על מתח וחרדה עזים. אבל מהי ההרגשה הטובה הבאה חוץ מזה? קבלת או מתן עיסוי כמובן! עם זה, זה לא ייחודי שאנשים רוצים עיסויים טיפוליים כדי שירגישו טוב יותר עם עצמם או עם צורות אחרות של אי נוחות. סגולות ההרגעה העמוקה שהיא מביאה נותנת להם, כתוצאה מכך, הקלה מלוח הזמנים הקדחתני היומיומי. יתר על כן, זה יכול גם לשפר את הרווחה הנפשית של האדם על ידי כך שהוא מאושר וחיובי יותר בכל יום. מחקר אחד אף הצביע על כך שמטפלים בעיסוי יכולים גם להילחם בתחושות כמו חרדה ודיכאון על ידי ביצוע מפגש של 20 דקות בלבד ביום, מה שהוכח כמועיל בהתחשב בממצאים שהראו עלייה במצב הרוח לאורך זמן. https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בחיפה/

איך עובד עיסוי טנטרה? ל israelxclub.co.il|https://www.israelxclub.co.il

Просмотров: 53 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar