16:51
מזרח לאס וגאס: הכל על חשפנות עבודה במקאו

זה סינית לאס וגאס. זה מאוד דומה להדגיש את העובדה כי מותרות להקיף שיק מכל הצדדים. הציבור הוא מנוחה שם פשוט לא מרוהט, כי זה אזור של סין עם האי Resort, עלית, כפי שכולם יודעים, מועדוני לילה מרוהט מרוהט מרוהט. יש לומר כי זה עובד מקאו לומר חלומות כל אישה שקשה את חייו עם זמן הפנאי. זוהי המדינה השנייה של ההפקדה בארה"ב, שבו סוף סוף כדאי עבור כלי רכב גדולים. גם 5-7000 דולר - זה לא הגבלת רווחים עבור חשפנים במועדון. אוקיי, אבל ההכנסה הבנות הגדולות ביותר מגיע בזכות הצריכה. יש צורך להדגיש את העובדה כי בקבוק האליטה, אנשים קוק נהגו להביע, שמפניה יכול סוף סוף לעלות 23 $.000, אשר רקדן ייקח 20-25%. ולמעשה, במאמר נראה את הדקויות של חשפנית במקאו.

כיצד לקבל אישור עבודה

מקאו מוביל מדיניות נאמנה מאוד לכל התיירים ואלה שבאו לקבל עבודה. ויזה לביקור לא נראה צורך, אם אתה לא להשתהות במחוז יותר מ -30 ימים. ולמעשה, אם חשפנית מתכוונת לסיים חוזה עם אחד המועדונים המקומיים במשך 3 או 6 חודשים, אז הם חייבים לארגן עבור המיוחד שלה, שכן כולם מכירים אשרה עבודה. ולמעשה, את העלויות עבור כל הממשל הזה לוקח.

הוא מסופק גם עם נייר אדום - היתר עבודה. תארו לעצמכם עובדה זו לא יעבוד מראש, זה לא ייעשה במקום במקום שבו הגעתו של ההגעה במהלך השבוע. באופן מסורתי, שאלות אלה עוסקות במועדון או בסוכנות שהזמינו את הגברת. איך זה לא היה מוזר, אבל את ההרשאה לקבל בעיה גרועה, כי זה אתה צריך לקבל רק את הפונקציה של הסרת הדפסים מן האצבעות שלך, זה לא יהיה כמו בעיות בריאותיות קשה. לאתר הבית

מה, לשים את זה מתון, הוא סטריפטיז במקאו

ב -1, בעירונים מפוארים ומפוארים שם הכל משמש, כי מצב המקום הזה מרמז כי האורחים מוצעים כל טוב. Slavs יש יתרון על אסיה, שיעור שלהם הוא גדול יותר, טוב, שירותים נוספים, לשים את זה מתון, משולמים על ידי התוכנה, שכן כולם יודעים מחיר לעיל. ואין אפילו צריך לדבר על מה שהוא במיוחד במחיר של בלונדיניות, הסינים הם פשוט בלי סיבה של נשים עם, בזמן שאנחנו מדברים, שיער בלונדיני, ובמיוחד, כפי שאנו אקספרס, מיליונרים מקומיים ואנשי עסקים מהווים 50 - 60% מכלל לקוחות רצועות ברים.

השני, רקדנים מתחילים של מקאו יהיה די קשה, כי זה הכרחי, במידה מתונה לשים את זה, כדי להיות מסוגל להעריץ את הציבור עם כישרונות שלהם, אחרת אתה הולך לאיבוד ברקע של מתחרים מנוסים יותר ואמנותיים. יכולת חשובה היא היכולת לדבר רק עם האורחים, כי החלק העצום של הרווחים של הנערה, כפי שהיה, נמצאים בצריכה פעילה, ומסיבה זו יש צורך להיות מסוגל, בסופו של דבר, לשרוף אורחים , ספינינג אותם יקר, איך להתבטא, משקאות אלכוהוליים.

B-3, שכר חשפנות, כמו רבים באים לידי ביטוי, הם באמת תלויים איך זה מוכן להתפשט. למעשה, בכל המועדונים, בסופו של דבר, הכלל חל על כך שהבנות צריכות לרקוד, כמו כולם יודעים, שדיים עירומים (טופלס), אבל אף אחד, לשים אותו מעט, להישאר תחתונים. כמובן, הימור עם כל זה יהיה פחות, אבל גם במקרה זה אנחנו מדברים על כסף מוצק מאוד. אם הרקדן מוכן למאה אחוז להתפשט במהלך הביצועים, כל עבודתו משולמת על ידי שיעור כפול. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה שאתה יכול פשוט לבחור לפחות אפשרות נוחה אחת בשבילך לא ללכת נגד כמה באים לידי ביטוי, תמונה אישית ודעות קדומות.

דרישות רקדניות

תנאי הבחירה יהיו חמורים יותר מאותו טולארנד וארה"ב, כי ההנחה היא כי חשפנית היא מדברת עבור אורחים VIP:

  • גיל קפדני מ 18 עד 30 שנים.
  • דרישת צמיחה: 168 ס"מ.
  • היכולת של מלוטת, כדי לשים אותו מתון, ריקוד ונוכחות של ניסיון בתחום סטריפטיז - תנאי מוקדם. ואתה אפילו לא צריך להגיד, אבל אם אתה טוב מאוד, כמו כולם יודעים, אתה נראה יוצא דופן, יש לך יכולות שימושיות אחרות (פעלולים, טריקים, קרקס אמנות), אתה תהיה הביא למועדון ולספק אימון חינם עם כוריאוגרף.
  • עבור לעבודה נדרשת בציוד מלא: חליפה, נעליים, שמלה אלגנטית לתקשורת עם אורחים בלובי.
  • לא עודף משקל. הסינים מעוגנים על רזה וברוח זה לא סובל אפילו כמה נשים שלמות, במיוחד חשפנות.
  • מראה נחמד וכמה הם באים לידי ביטוי, שיער ארוך.
  • באופן כללי, הבחירה היא לא כל כך קשה. שים לב כי בנות באופן מסורתי נראה סוף סוף מנהל מועדון. בשביל זה, הוא, באופן כללי, נכנס, כפי שכולם אומרים, הערים השונות של מדינות של urss לשעבר ומוביל ראיונות. כמו כן, כדי לדבר, אתה יכול לקבל עבודה מרחוק, כי זה תתבקש לשלוח שאלון, אפילו תמונה ווידאו עם הופעה על הסצינה.

    על קריטריוני עבודה וחובות

    המועדונים של מקאו לומר לתת את הרקדנים יותר כמו שאנו מבטאים, רווחי, בעוד אנחנו כל הזמן מדברים, תנאי העבודה היפים. הכרטיס עבור מחוז חשפנות, סוף סוף לשלם לבד, אבל בסוף איש הקשר, מפצה באופן מסורתי 1000 $ על טיסות שם ובחזרה. כל מה שמגיע מהסכום לעיל, אישה תשולם לבד. ולא ללכת ולומר את זה בממוצע, זה הפך, belent מקאו הוא פשוט שווה 500-600.

    תנאי האירוח מצוינים מאוד. אנשים קטנים יודעים כי בנות נמצאות דירות יוקרה עם 2-3 חדרים. בדרך אנחנו מדברים כל הזמן, כל 2 אנשים לכתוב. איך זה לא היה מוזר, אבל בדירה אתה צריך הכל לחיים נוחים: טלוויזיה, אינטרנט, כביסה ואפילו נקי. שימו לב לעובדה כי החשפניות נופלות 450 $, סכום זה גם בלי AZO, באופן כללי, תשלומים עירוניים כלולים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי הדירות נמצאות ליד מועדוני מועדון רצועת, ולא משנה איך זה לא הכרחי, זה התחיל להוציא כסף במעבר, כי אתה יכול להמשיך ללכת במקום העבודה, ולבסוף לאכול יהיה צריך לעשות בלי עזרה של אחרים של אחרים, רק יישארו מ 10 ל 12 $ ליום.

    לילה מפעלים, כדי למתן את זה, לעבוד או במשך 20 שנה.00 ל 4.00, או במשך 22 שנים.00 ל 6.00 - זה יהיה משמרת עבודה. כמובן, כולנו יודעים היטב שיש יום "תנודתיות" בשבוע.

    מה שאתה צריך לעשות רק כדי לשנות:
  • לילה נשאר 4-5 פעמים, לשים את זה מתון, לבצע על הסצינה. הפלט נמשך 2 מסלולים. יש צורך לרקוד רק בסוויטות, ולאחר מכן חשפנית ירד בחדר וכאילו כדי לאסוף הצעות (לא לדבר בכל האורחים).
  • במהלך ההפסקה, רקדנים עוסקים כיצד להתבטא בצריכה פעילה.
  • לבקשת הלקוחות של הבנות רקדו את הפריצות, עם כל להתפשט עד מאה אחוז או להסיר רק את החלק העליון.
  • באופן כללי, העובד, בסופו של דבר, התור אינו הרבה, שכן אנשים רבים חושבים, אינטנסיבי, חלק חשוב של ההכנסה ניתן לעשות, יושב ליד השולחן, והוא נעשה חמוד לתקשר עם אורחים.

    כמה בגדים יכולים סוף סוף להרוויח

    מחירים משוערים בכל מפעלי מקאו הם מונוטוניים, ולכן שונים, כמו כולם יודעים, את הנקודות העיקריות הקשורות לרווחים:

  • אחוז הצריכה חשפנות הוא 20-25%. עם כל מחיר זה עבור אלכוהול להשתנות מ 200 $ ל 25 $.000. יש צורך להדגיש כי האישיות של מקאו, באופן כללי, יעשה את זה, הבנות האלה יעשו רווח לא רק ממכירת משקאות ומנות מהתפריט.
  • Privat מוערך ב 25-30 $ (שיר).
  • הצעות יציאה של האישה על סצנת מאה אחוז, עד בינוני, להחרים לעצמי. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל הרווחים של אנשים פרטיים והשאר, כמו רבים חושבים, השירותים הנוספים מחולקים 50/50.
  • במועדונים יש הימור קבוע - $ 950-1000 במשך שבועיים. אם חשפנית הרוויחה פחות מסכום זה, אז זה ייכנע על ידי מינימום. אם "המצטבר" הוא התשלום המובטח ביותר, אז הוא פשוט לשלם כל מה שהוא יכול, להיות מובהר, לא יסיר את אחוז אחוז.
  • לוקח בחשבון את המחירים במקאו, לא להרוויח לא מציאותי. מסיבה זו, זה פשוט הכרחי, באופן כללי, לשבת בכל השינוי ולא לעשות כלום, ואפילו במקרה זה תקבל 2500 $ לחודש. ללא ספק, כדאי לזכור כי הוא גם באופן פעיל לחתוך לתקשורת עם האורחים, אתה יכול רק לגדל את הכמות פעמיים, ואפילו שלוש פעמים.

    מקאו - גן עדן. וזה אפילו לא צריך להגיד את זה מצב טוב, לקוחות עשירים בהכנסה הגבוהה ביותר.עבודה במקום ולכן זה יהיה מושפע מושלם מן המוניטין שלך ואת הביוגרפיה שלך, יהיה צורך עם המכשיר רוסית מועדון רוסית.

    Просмотров: 91 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar