01:14
שינויים בקדמה בבגרות: מה יש צורך לקחת בחשבון את זוגות

רוב גברים בגיל העמידה זיקפה, אבל הקמת משתנה.

התוכן של המאמר

1 תפקוד לקוי של זיקפה הוא היעדר זקפה עם אוננות ארוכה 2 קבוצת סיכונים 3 כמה שינויים קשורים לארכה של תקופת עקשן 4 זקפה אי שביעות רצון יכולה לחזק את השיעורים באהבה

בין הגילאים 40 ו 50 שנים רוב הגברים להבחין כי זקפה שלהם לא אחד לפני. חבר המין שלהם כבר לא עלה באופן עצמאי פנטזיות ארוטיות וסוגי האישה האהובה.

ישראל אין מקום קדומה כאשר ההצעה באה בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע לכך כי היום Esquiten הוא רק מלווה הלקוח באירוע, שומר על השיחה ואת הליווי הנערה בכיתה VIP הופך מחוון סטטוס.

עכשיו הגוף שלהם צריך עוד ליקים. כאשר הקמת נמצאת בשיא, זה לא יכול להיות כל כך מוצק, קלים הפסקות או distracts על גירוי יכול בכלל להוביל הפין דוהה.

שינויים אלה יכולים להרגיז. כמה גברים מגיעים למסקנה שגויה שיש להם תפקוד לקוי של זיקפה (ED), ולרוץ לרופאים למתכונים. אחרים מחליטים כי סקס הסתיים, ולהימנע ממנו שהוא עצוב מאוד עבור השותפים שלהם.

אבל רוב השינויים בהקמת גיל העמידה אינם קשורים לתפקוד לקוי. והאדם עדיין יכול ליהנות מכל הקסם של חיי המין. זה מה שכל אדם צריך לדעת - וכל אישה הטרוסקסואלית - על הפין של גיל "באמצע".

זיקפה תפקוד לקוי הוא היעדר זקפה עם אוננות ארוכה_8212

האגודה האירופית בארה"ב מגדירה תפקוד לקוי של זיקפה כ"חוסר יכול להשיג או לשמור על זקפה מספקת להתנהגות מינית משביעת רצון ". הצהרת מטושטשת. למעשה, מייצג הפרעת הפין?

למטרות מעשיות, משמעות הדבר היא כי אדם שאינו תחת השפעת אלכוהול (או כל אחת מהקמתה של סמים רבים אחרים) אינה יכולה לגרום לזיקונה בבוקר או באוננות ארוכת טווח.

רוב האנשים בגיל העמידה אינם סובלים מפיזיולוגיה הפרעה, אלא אי שביעות רצון עם זקפה. אם אתה יכול להתקשר זקפה במהלך אוננות, אין לך בעיות במונחים של אורולוגיה. יתכן שיש לך אי שביעות רצון עם זקפה.

קבוצת סיכונים

שינויים אלה באנשים בגיל העמידה הם נורמליים ובלתי נמנעים. אלה שיש להם שינויים אלה מתרחשים קרוב ל -40 שנה, בדרך כלל יש מחלות כרוניות: סוכרת, השמנת יתר, מחלות לב, לחץ דם גבוה. או שהם בילו עשורים, מובילים אורח חיים לא בריא.

הם מעשנים, לא משחקים ספורט, לאכול יותר משני משקאות אלכוהוליים ליום, הם מתח כרוני וכוללים מזון דיאטה עם שומנים רוויים גבוהים, כלומר, הרבה בשר, גבינה ואוכל לא בריא. שינויים הזקפה יכולים להתרחש מאוחר יותר, אבל בדרך כלל לא ניתן למנוע, גם אם אדם מוביל אורח חיים בריא, ו devheres רק הרגלים טובים.

בנוסף חרדה אורח חיים לא בריא - מבעיות עם עבודה וכסף לבעיות במשפחה וביחסים - יכול להיות הרסני עבור זקפה. חרדה משיקה רפלקס "להילחם או לרוץ", אשר שולח דם לגפיים להגנה עצמית או בריחה. את הדם קטן יותר בגוף המרכזי, כך הוא זמין עבור זִקפָּה. אי שביעות רצון מתקגר, אבל לנסות לקחת את זה. זֶה בסדר גמור.

רוסי לא פנס ומידע שגוי זרועו ניחוש שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו מביש, זה מה שאתה צריך להזיז. רק לעתים נדירות למישהו יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

אם אתה מתחיל לדאוג, ההתרגשות הופכת פחות סביר.

דרכים טובות כדי למזער את הדאגה כוללים מקלחת חם לפני סקס ובמהלך אהבה, נשימה עמוקה מדיטטיבית, איטי טמפ וגג חושני רבים בכל הגוף.

כמה שינויים קשורים לארכה של תקופת עקשן 2

תקופת עקשן היא הזמן מן שפיכה של הזקפה הבאה אצל גברים. בני נוער וגברים מבוגרים צעירים יכולים להיות פחות מ -30 דקות. אבל עם הגיל הוא עולה. עד שהאדם מגיע לגיל 40, הוא כבר יכול להיות מכמה שעות או יותר.

בינתיים, רוב נציגי הזכרים לעתים קרובות אוננות: מישהו פעם ביום, ומישהו לעתים קרובות יותר. אם אתה רוצה לעשות שביעות רצון עצמית כמה שעות לפני סקס עם שותף, ואז זקפה חוזרת עלולה להתרחש מאוחר מאוד או בכלל.

נסו לא לאוננות במשך 12-24 שעות לפני סקס. אסטרטגיה כזו תסייע להבטיח את התיראה המקסימלית בעתיד. מטפלים כמעט תמיד מומלץ לדלג על אוננות ליום, אבל כמה אנשים מעדיפים ספונטניות, וזה יהיה בעייתי.

זוגות קשישים הם בדרך כלל מאושרים יותר מ מין מתוכנן, ועל גברים אשר עוסקים לעתים קרובות אוננות, טיפול בתקופה עקשן יכול לעזור להתמודד עם אי שביעות רצון. נערות ליווי בהרצליה

אי שביעות רצון עם זקפה יכול לחזק את הכנסים אוהבים 3

זוגות צעירים לעתים קרובות יש סכסוכים, כי רוב הצעירים נרגשים מהר יותר מאשר רוב הנשים הצעירות. גברים לעתים קרובות cumming למעלה, בעוד נשים רק מתחיל להיות מעוניין במשחק איברי המין.

זקפה בגיל העמידה מאופיינת בעירור איטי, ולכן הקצב הארוטי שלהם מתאים לנשים. אז נסו לחפש בכל מקום מפלגות חיוביות ותוכן עם דברים מצוינים לא רק בגיל צעיר יותר.

Просмотров: 547 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar