08:49
5 לעתים קרובות נמצאו בעיות סקסיות על גבירותיי

סקסי flauntingness מכיל מגוון בעיות, כגון: קשיים עם עירור ו אוֹרגַזמָה. עם כל זה, לא נמצא פונקציונליות בשני החבר 'ה ובגברות. אם חזור על נתונים של קליבלנד מרפאות, ולאחר מכן 43% בחורים 31% נשים מתמודד עם, כפי שכולם יודעים קשיים דומים.

התוכן של המאמר

1 נרתיק יבש 2 אין תשוקה 3 מין חולה 4 קשיות עם עירור 5 קשיים עם אורגזמה

ברט וורלי, אוהיו גינקולוגית של אוהיו, סבור כי אנומליות של גברים אפילו יותר קל למצוא. רוב הזמן בעולם המודרני הוא כרגע יותר ברצון לדון של גברים קשיים סקסיים, מה שאתה לא יכול להגיד על נשים. על הדילמות שלהם הם לא למהר לדבר אפילו עם מיוחד.

אם אתה מכיר unbominations בחדר השינה לא הראשון, ביסודו ביסודו ליצור קשר עם הרופא, כך כקשיים מיניים יכולים, באופן כללי, להעיד על פתולוגיות קשות. מכאן, לשים את זה בעדינות, להכיר את "משואות" שלאחר מכן, חתימה על כך מעבר לרופא רק כדי לדחות.

נרתיק יבש

פרדוקס זה יכול להיות גם תוצאה של שינויים הורמונליים בגוף. לדוגמה, במהלך ההנקה או גיל המעבר יבש הנרתיק, באופן כללי, רודף ביותר 50% מהרצפה היפה. על ידי האחרון היקף, כך, באופן כללי, טוען את המחקר של 2010, שפורסם בגיל המעבר שפורסם.

פתרון קושי זה טריוויאלי: קבל, כפי שכולם יודעים, כל גריז בבית המרקחת או חנות סקס. ללא ספק, ראוי להזכיר כי במתחם חומר סיכה יכול גם להשתמש אדים הנרתיק. "אם הגוף שלך זקוק לעזרה עם איך אנחנו רגילים לדבר, תצורות הורמונליות טבעיות, למה לא?- - אומר וורלי. "עם זאת, אל תשכח ללכת לפני זה לגינקולוג שלך, כך שהוא הרים את התרופה הנאמנה ".

לא תשוקה 2

עם הזמן, רמת הנשים של הורמוני מין היא מיתון, ויחד איתם וליבידו.

עמידות רוסית ומידע פגמים הולידו למסקנה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, הוא דוהר, נתון, מה צריך לשתוק. אבל כאן כמה יחידות יודעים כי ליווי השירות בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

אבל עונש שכזה בנוגע לכאורה, רק הנשים הקשישים, בזמן הנוכחי, למגרין, חששות וגברות צעירות יותר. על פי סקר המדינה האמריקאי, שבו התפקיד של 1000 גבירותי קיבל, 50% מהם בין הגילאים 30 ל 50 שנים סובלים גם את הרכבות של תאווה.

ליבידו נמוך יכול להיגרם על ידי שפע של בעיות הקשורות אנומליות בריאות (סוכרת מתוק, לחץ דם מופחת), גם עם חריגות פסיכולוגיות (דיכאון, מריבות). ללא ספק, ראוי להזכיר כי תרופות מסוימות, כגון תרופות נוגדות דיכאון, כמו שהנהגה להיות לידי ביטוי, גלולות הורמונליות יכול להיות גם כעניין של רוצחים של ליברו.

מה יכול להיעשות לפתור את העסק? כדי chagrin, שליטה אחת לכל פשוט לא קיים. כי אתה צריך ודאי להתייעץ עם רופא להניח להבין את השורש קשיים.

במקרה של קשיים מחובר לתשישות חושנית או פסיכולוגית, הרופא, התברר להביא מְרַפֵּא. "בין אם זה מטפל רגיל או מין, זה יעזור לזוגות להפסיד של העצמאי הישן של היחסים המיניים שהרגו את הרצון והמריץ רגשות רומנטיים "- אומר וורלי.

סקס חולה 3

עושה להתמקד מחקר של 2015, הנשים השלישי ביותר מרגיש אי נוחות או כאב במהלך מִין. מישהו קטן יודע שזה רחוק מכל הרכולם שלהם מנסים להחליט על ידי עושה, אבל רק תחת כל מיני תפריסות להימנע איך אנחנו רגילים לדבר, מגע מין. כדאי להבין את זה זה לא יהיה פשוט צימוק של הגוף, אלא תופעה לא תקינה.

חולמת גלימה מנוסה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה עכשיו לא רק הצדדים מוצקים בעבודה.

כמה אנשים יודעים מה זה יכול מוצדק על ידי יובש של הנרתיק או יציבות גינקולוגית אחרת, כגון כמו ציסטה השחלות, הנגינה (דחיסה לא רצונית במהלך החדירה הפין) או אנדומטריוזיס.

קבלת החלטה באופן דומה: לרוץ לרופא! אם הקשיים, כיצד להתבטא, נקודות דבש אינם נכללים, הרופא יכול להמליץ ​​על פיזיותרפיה, פעולה ביום האגן, לבסוף לחסל סיבת הכאב. צריך לשים את זה בעדינות, להתכונן מוסרית לריפוי, ו, לשים את זה בעדינות, להבין כי לא כל ההליכים יכולים להשפיע על המדכא דרך, לא כל כך מהר. שים לב שבסופו של דבר, הרופא עובד לא אבל מהירות, אבל על איכות.

קשיות עם עירור 4

רשימת הנסיבות מרשימה, לא כל כך פשוט לראות את שורש הקושי. לכן, העוררות החסרה עשויה להיות מובנת בלחץ או, כפי שניתן להביע, גירוי לא מספיק של איברי המין. אם אתה מרגיש כאב או יובש, כמובן, זה יהיה קשה לך לקבל.

אחרת, כפי שכולם יודעים, תצורות הורמונליות, בשל, כמו הרבה מאיתנו, כל הזמן אומר, גיל המעבר או unbumbiness מינית של שותף (למשל, אי-פונקציונליות זיקפה, שפיכה מוקדמת) גם לחסום את הכביש, בדרך להתרגשות קליט אורגזמות. נערות ליווי בחיפה

אל תהסס לדבר עם שותף, אם אי שביעות רצון שלך הצדיק אותו כאילו הפרעות sexpille. דיון בקשיים יעזור לפתור אותם בקרוב. בקרו ביחד כדי להביע תמיכה. אם הבעיה בתוכך, לא לשתוק, ולדון עם איך אנשים משמשים להביע, אהוב, איך להיפטר היא ואיזה צעדים יהיו לעשות.

קושי לקבל אורגזזאז 5

רוב 5% נשים ב PremenOpause סוף סוף לחסוך קשיים בהשגת אורגזמה. אבל גורם זה לא היחיד. ללא ספק, ראוי להזכיר כי גם אי שביעות רצון יכול להיות, להשפיע: חרדה, מתח, מצב דיכאון, לא מספיק פרלוד לטווח ארוך, קבלת פנים של תכשירים פרמצבטיים וכיצד להתבטא על ידי כמה מחלות שנרכשו.

בתחילה התייעץ עם מיוחד, ולחסל את נוכחותם של כל הפתולוגים. נסו להוסיף למין עם שותף איך אנשים משמשים להביע תנוחות חדשות או צעצועים. לִרְכּוֹשׁ תחתונים סקסי חדש, לארגן חדר על ידי ביצוע אווירה כאילו רומנטית נְעִילָה. לא להתחתן עם כל זה כדי לדון עם השותף הרצונות שלהם אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן. זכור, לאחר שעבר איך אנחנו כל הזמן מדברים, אין דיונים אחרים, אתה יכול לבוא אורגזמה ללא דופי.

Просмотров: 106 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar