רווחים גבוהים בתחום הפנאי למשוך הרבה בנות. צריכה: סוג הפעילות מעניין, אינו דורש כל מיומנויות מקצועיות. המשימה העיקרית של בר או עובד של מועדון היא להירגע האורחים לקנות משקאות מהתפריט.

נראה שהנערה תמיד באופק, היא נמצאת במקום של אשכול גדול של אנשים. מה יכול לקרות? צרכנים מנוסים אומרים מה שאתה מוצא מצבים לא נעימים עם עובדים מתחילים של כדור זה.

עבודת הצריכה אינה היבט!

באופן מפתיע, אבל בנות הפריפריה בטוחים כי הכיבוש במועדון הוא ערובה להתחתן עם מוסקיטה, זר או סנט ריץ 'פטרבורג. מיתוס זה צריך להתפוגג בהתחלה.

עבודה לצרכן לא ניתן להשוות מאוחרת. במועדון האליטה, לאורחים יש מושג כי הם "להוות" יפהפיה. הם לא נתפסים כערות רגילות לפגישות. הצריכה נדרשת בשביל הכיף בערב, לא יותר.

למרבה הצער, תמימות העובדים החדשים מפתיעה. גבר לא יכול להישאר מן ההבטחה של "קח כוכב מן השמים", כאשר הוא רואה את הצעיר פרובינציית מבט בפיו. במצב כזה, הקורבן הופך לצריכה. לא להיות שולל או אישה צע ... Читать дальше »

Просмотров: 104 | Добавил: houser_s | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

הוא כזה שאתה משנה את התנוחה רק כי השותף מקטין רגישות? מה עם שליטה? אנו מציעים לדון במאמר את היתרונות של המיקום "רוכב" ולגלות מי צריך להיות העליון.

התוכן של המאמר

1 מיני ראיון 2 תנוחות למעלה עבור מי הוא העליון

מיני ראיון

על מנת לתת תשובה מדויקת לשאלת הריבית, ערכנו סקר בגברים (מ ') ונשים (ז) ונודע להם שהם חושבים על "רוכב" תנוחה. אנו מציגים את התוצאות של מיני מחקר:

M: "למעשה, הכל תלוי הנערה ואת מצב הרוח. אני מעדיף את הבחורה להיות על גבי, אבל היא צריכה לדעת מה עושה. הכי טוב שלי היה עם בחורה רזה גבוהה שידעתי לזוז טוב. לעולם לא אשכח זאת ".

M: "לדעתי, עדיף להיות מלמטה. אני אוהב סקס איטי ועדין בתנוחה מיסיונרית. כשהיא מחבקת אותי וזורקת את הרגליים על הצוואר, אני נרגשת מאוד ".

W: "זה תלוי כמה קרוב אני קרוב לאורגזמה. כאשר אני מלמעלה, אני יכול לשלוט הנאה. אבל לפעמים אני מתעייף, וקשה לי להתאים את עומק ... Читать дальше »

Просмотров: 83 | Добавил: houser_s | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

רוצה את הדם שלך להרתיח מן התשוקה, ואת המוח - שאל רחמים מרגשות גואה? כאן אספנו את סרטי המין הטובים ביותר של כל פעמים שהפכו יצירות מופת של תעשיית הקולנוע או לזכור לאוהדים יפה סצנות סקסיות. תהנה!

התוכן של המאמר

1 50 הטוב ביותר ארוטי קינוצרטין

50 הטוב ביותר ארוטי kinocartine50

מלודרמה: "סחלב פראי" (1990, ארה"ב)

אמיליה טס לברזיל כדי לסיים עסקה גדולה, איפה מילר המיליונר המקסים. האיש הזה נפתח בה, הוריקן אמיתי של רגשות, אבל גם בהחלטתו של הפיתוי כנה בנות.

מלודרמה: "כחול לגונה" (1980, ארה"ב)

לאחר ספינה טרופה, שני בני נוער מנסים להקים החיים על אי מיושב. שנים מוחזקים, הם גדלים והופכים צעיר יפה, ילדה, אשר מושך אחד את השני, כמו כל היצורים החיים.

מותחן: "פרוסה" (1993, ארה"ב)

עיתונאי קיי נוריס נע לדירה חדשה מושך את תשומת הלב של שני גברים בבת אחת - הבעלים של הבניין ומחבר הבלשים. ב באותו זמן בבניין יש רוצח סדרתי, וקיי מניח שהם אולי ... Читать дальше »

Просмотров: 117 | Добавил: houser_s | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)