08:50
8 דברים שיקרה איתך עם התנזרות

יש הרבה נסיבות שבהן אנשים, לשים את זה בעדינות, לקחת הפסקה בחיי המין שלהם.

התקשות סובייטיות והמים של המידע הולידו שיפוט שווא כי למעשה ליווי - זה משהו, מביש, שעליו הוא אינו מקשיב להשתיק. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

זה רק פרידה רצינית עם שותף, מחלה או קושי ביחסים המשפחתיים. ופשוט יכול, לעבוד ולטפל לילדים סוף סוף להתעורר הרבה אנרגיה, לא עוזב כוחות כדי לעשות אהבה.

התוכן של המאמר

1 מה קורה, אם אתה צריך לסיים את המין?

ההתנזרות יכולה להתעכב. ימים גלגול בשבוע, שבועות - בחודשים, ואתה תעמוד באופן שווה לעובדה כי אין עוד פעילות מינית בחיים שלך, באופן כללי, לא: היעדר חיי מין יהפוך לך את הנורמה החדשה ביותר.

אם אתה כרגע חווה תקופה כזו - אל תדאג, אתה לא לבד. אבל יש סיבה למשהו בסופו של דבר, לחשוב. אין ספק, ראוי להזכיר כי אתה לא יכול להבחין בכך, אבל בגוף שלך, כאשר הימנעות, בסופו של דבר, ישנם מספר תצורות שיכולות להוביל לתוצאות קשות: להקטין את ריכוז תשומת הלב, הפחתת הליבידו ומגעיל מצב רוח לבעיות בריאות.

לכן, היעדר יחסי מין הוא לא רק על אי שביעות רצון קבועה. עדיין שמנמן. בפעם הבאה, כאשר האדם שאיתו אתה פוגש, יביא לך שהוא מגיע מן המוח בלי סקס, - זה יכול להיות לגמרי שהוא, זה הפך, אומר כמה מאיתנו כל הזמן אומר, אמת נקייה.

מה קורה, אם אתה צריך לסיים עם סקס?אני

הנה 8 דברים המתרחשים בגוף עם התנזרות ממושכת. דירות דיסקרטיות בתל אביב

אתה גם יהיה חולה

Corey B. Honikman, דוקטור לפילוסופיה, אומר כי המערכת החיסונית שלנו גם נחלש כאשר אנחנו לא מקבלים, כפי שכולם יודעים, פריקה מינית במשך זמן רב. רוצה למנוע הצטננות ושפעת? אז זה שווה לנסות לשים את זה בעדינות, כדי להפוך את הכל עלול לקיים יחסי מין בחיים שלך. לפחות מעת לעת.

רמת הלחץ תגדל

כפי שהוא ברור, במהלך מין, הורמונים של שמחה והנאה מיוצרים. אם חיי המין חסרים, לא מצב רוח טוב הופך לאורח תכופים בחייך. לא מין הוא מתח. מספר מחקרים הראו כי הם מנוהלים בקשיי חיים ומגיבים לגירויים, להיות במצב של התנזרות, אפילו יותר קשה.

יש לך רצון לבסוף יש סקס

Honikman טוען כי תתחיל לרצות סקס פחות, אם אתה גם לא מקבל את זה במשך זמן מה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר במיוחד רוצים להיות בדיוק להופיע במבט אחד בפגישה, הליכה בהישג יד עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

כולם יודעים כי ליבידו יהיה ירידה - זוהי תגובה גוף טבעי.

אתה מתרחק מהשותף

אם אתה נמצא במערכות יחסים, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, להתחיל לחוות חוסר ביטחון כלפי שותף. זה יכול אפילו להיות בשבילך, זה נראה לראות מה עשית את הבחירה הלא נכונה. שים לב כי שאר האנשים יכולים להפוך לך הכי יפה. לתפוס אותו כסמל לעובדה כי חיי מין בריאים בין אנשים אוהבים עקרונות.

טיפות הערכה עצמית

תוכל להשתנות באטרקטיביות שלך ולהתמקד בחסרונות - אפילו דברים חסרי משמעות שאתה פשוט לא שם לב לפני ההתנזרות. בהצטיינות בסופו של דבר, הבעלים של התכונות פועלות כתרופות נוגדות דיכאון טבעיות. ולא, זה לא בדיוני מטורף - אז הדברים הם למעשה.

מטבע הדברים, קונדום אינו שימושי מנקודת מבט זו, כפי שהוא כך כדי לדבר מונע את חדירת הזרע לתוך הגוף. אבל זו לא סיבה לנטוש אמצעי מניעה כאשר אתה מתחיל שוב, לשים את זה בעדינות, לקיים יחסי מין!

Waroed קירות הנרתיק

סקס על העיקרון שלנו דומה לתרגילים של קגל. לכן, גם אם זה קרה כי יש לך נטוש פעילות מינית במשך זמן מה, לא לשכוח לעשות את התרגילים של קס פעם ביום.

הסיכון לזיהום של STDs יהיה ירידה

אין צורך גם להבהיר משהו: אין מין - אין התכווצויות המועברות על ידי השיטה המינית. ובכן, ואת ההתנזרות יש יתרונות שלה.

החלומות שלך ישתנו

בשבילך, חלומות ארוטיים יכולים לישון. אפילו התקציב לחוות אורגזמות בלי להתעורר. איפשהו לבוא, מסכים, שינוי זה לא כל כך רע, במיוחד אם זה לוקח בחשבון כי בחלום האורגזמה היא הבהירה ביותר מזה. אז, לפחות אינטימי בממלכה של מורפיוס לא תשווה עם סקס אמיתי, הוא יהיה תחליף טוב.

Просмотров: 82 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar