21:13
כמו בסופו של דבר, למצוא השוואה סקסית בחורים וגברות

בסיס היחסים הרמוניים בצמד לעתים קרובות הוא השוואה מנטלית. לא לכל אחד לא סוד לעובדה כי ההשוואה הסקסית של גברים וגברות וחוקה מינית שלהם יש גם nuance חשוב. חשוב גם הוא מזג ואופי. אם אנשים, בסופו של דבר, בקנה אחד ברוב המאפיינים, העסק שלהם יהיה קל ומאושר.

התוכן של המאמר

1 סוגים של טממות במין 2 פסיכוטיפ סקסי 3 כיצד להשיג השוואה 4 השפעת קבוצת הדם למין

סוגי טמפרמנטים ב sexi

תחת טבע ממשק, הניח את ההתנהגות של בן זוג, איך הוא מתנהג במיטה. איך זה לא היה מוזר, אבל סקסולוגים חולקים שלושה סוגים:

קטן. אנשים עם אופי זה יכול לעשות בלי סקס במשך זמן רב, כי קרבה אינטימית היא לא עבורם, כמו אנשים רבים חושבים, המרכיב העיקרי של היחסים. הם פשוט, לשים את זה בעדינות, הצליח עם התנזרות ארוכה ולשקול את זה כרגיל גם לעשות אהבה פעם בחודש. לעתים קרובות אנשים כאלה מוצאים שותף לעצמם על כל חייהם ולשמר נאמנות, כי אהבה עבורם סוף סוף יש משמעות חשובה.

גברים עם נמוך, כפי שכולם יודעים, אופי סקסי נמשך על ידי אוהבי רומנטיקה. הם מאופקים, נמדדים ומעריכים יותר קרבה רוחנית. גברת עם אופי זה כדי לדבר צריך, כפי שכולם יודעים, מכינה ארוכה ליטוף. כולם יודעים שזה מחפש מאהב באיכות גבוהה שיכולים לספק את הנאה הגדולה שלה במיטה.

אֶמצַע. רוב האנשים בעולם שייכים לקטגוריה זו. כולם יודעים שהם כפי שהוגדרו, חיים סקסיים נמדדים ויציבים. כולם יודעים מה הם יכולים עם כל התשוקה, סוף סוף, ניתנים אהבה בידור, והוא יכול להיות כאילו נמדד. 3 פעמים בשבוע של סקס עבור אנשים אלה הוא נורמלי לחלוטין. כמו חיי מין מתחיל, הם יכולים לשנות שותפים, אבל מאוחר יותר אתה בוחר את 1 לכל החיים. השוואה סקסית למרות עקרונות עבורם, אבל אם זה חסר, אבל לא, זה נעשה מודאג לגבי. נערות ליווי בקריות

עֶלִיוֹן. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אנשים בקטגוריה זו הם שאינו יודע שובע באהבה בידור, פעם ביום יש להם את הצורך במין כמו במזון ומים. הם לא מעודדים, כפי שכולם יודעים, הקדמה ארוכה, והולך לתהליך.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע זרועו דעה שגויה כי ליווי - כל זה משהו, עם בושה, שניתן על עובדה זו צריך להיות שותק. רק כמה יחידות תכונה מידע כי שירותי ליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

זה לעתים קרובות יותר אנשים, כפי שכולם אומרים, ההערכה העצמית overestimated ו טעם דומיננטי. במקרה של ערכים, הם מכניסים השוואה במין.

בהתבסס על סוגי סוגי, אנשים צריכים להיות נבחרים לעצמם זוג שווה לעצמם. אם היינו רע אם היינו מציינים את העובדה כי יש לו את הדמות המינית הגבוהה ביותר, ואת 2 קטן, הם לעתים קרובות יש מחלוקות להופיע. 1 יהיה כל הזמן להשתנות ברגשות של השותף, ואת השני יחשוב כי מטורף זה. עלבונות בטיפול זה בזה יכול גם להיות חתום באדמה זו, כתוצאה, הפרדה רועשת.

השוואה סקסית על החוקה המינית היא עקרונית מאוד. אם בעל האיש, כמו שאנשים נהגו להביע, חבר ענק, והגברת, נרתיק זעיר, ואז במקום אופוריה, הם יהיו רק מרגישים בלתי נסבלים. והיא להיפך, כאשר שותף יש נרתיק גדול, אז ממנהאן חבר היא לא תקבל, כפי שרובנו התרגלו לדבר, לא תענוג.

סקסי פסיכוטיפ 2

ההשוואה של גברת של גבר מאוהבת, ככלל, לא רק רק בטבע ולחוקה, ומהפסיכו. למעשה, כפי שכולם אומרים, כל אדם, כפי שרובנו התרגלו לדבר, תמונה משלו כי הוא משתמש בחיים. סקסולוגים חוגגים כיצד הפסיכוטי החשובים ביותר צריכים לבוא לידי ביטוי, שני המינים.

גברת:

אמא - שותף שמפחיד כל הזמן גבר, קוטון עליו, בכלל, סוף סוף מלמד. היא כמעט לא נותנת קטע לאמונה שלו ורואה אותו חלש.

בת - ילדה חסרת הגנה שבוחר שותף, כפי שאנשים רבים חושבים הרבה יותר מאשר בגיל שלהם. היא זקוקה לדאגה ואהבתו. היא מעריצה את בן לוויה בכל דבר תלויה בו, והוא סדני, בסופו של דבר, ממלא את עולמו הפנימי.

הצייד אינו גמור, וכפי שאנשים רבים חושבים, גברת בטוחה. עם בוז מתייחס כמעט לכל הגברים, מרגיש מעליהם. ואם הרומון יכול להיות מסוגל להתחיל, אז היא, בסופו של דבר, שולטת הכל, ממין לפני בחירת לחמניה.

הקורבן הוא אי-ודאות לעצמם, זקוקים לאדם חזק. הוא חייב להיות אמין וחזק, שבידיה מרגישה כאילו כולם יודעים, חלשים.

איש:

הקורבן הוא סוג רך שאינו יודע איך לעשות כל פתרונות חיים ללא עזרה של הדרך שהוא ללבוש. בוחר לעצמו איך החלה הגברת החזקה לבוא לידי ביטוי, אשר פשוט לשלוח אותו בכל דבר וללמד.

אח בכיר - פסיכוטיפ זה לבסוף לבסוף אומץ ונחישות, הבעלים עצמו אינו מרשה לעצמו, באופן כללי, לפיקוד. השותף שלו חייב להסכים עם דעתו. אבל אם הוא גברת אשר פוגעת, הוא יזרוק איך אנחנו רגילים לדבר, את המאבק ללא השתקפות.

אבא - אני מחפש גברת, כפי שכולם יודעים, הרבה יותר צעירים ממך, כדי שזה יטרידו על זה ופטרון. מאז יש לו עוד יותר ניסיון חיים, אז הוא מחולק עם המראה שלהם. במקום זה גם מקבל קריאה נלהבת ומחמאות.

זה קורה שאנשים התאהבו, אבל הפסיכוטיפ המיני השונים שלהם. לדוגמה, שני דומיננטים אינם מסוגלים לעבוד יחד ובשבועות באזור אחד. כל אחד מהם סוף סוף להתעקש על עצמם, להכתיב את הכללים שלהם. והנוגד, שניים, כיצד להתבטא, פסיכוטיפ חלש לא יוכל למצוא פתרון לכל קושי.

אבל אם האהבה היא כל כך נהדר, אז שותפים צריכים לדבר הכל בפירוט הקטן ביותר. אנשים עם פסיכוטיפים שונים לחלוטין יכולים לחיות בשמחה ובשמחה, אם הם יכולים להסכים יחד. ואכן, הם צריכים להיות סבלניים, איפשהו לוותר, במקומות מסוימים, לשים את זה בעדינות, שותק, אבל בכל אופציות, להיפך, מתעקשים על המיקום שלך.

כיצד להשיג השוואה 3

האפשרות הטובה ביותר בשאלה זו היא הדיון בכל הפרטים. ללא ספק, ראוי להזכיר כי האיש משתנה, כפי שכולם יודעים, נשית, אבל הוא אוהב אותה הרבה, הוא יוכל להבין את תשוקתה. יש פעמים כאשר השותף לא רוצה להיות אינטימיות ללא כל נסיבות, והוא מתעקש. חלקם בוחרים להסכים למין, כדי לא סוף סוף לפגוע במאהב, בסופו של דבר זה לא, בסופו של דבר, זה מקבל, כמו במקרה, אין תענוג.

גבירותיי עם הסוג הגבוה ביותר של הטבע המיני צריך לעתים קרובות יותר לעורר אדם על ידי המראה. באופן ספציפי, לבטל את הארון, כפי שכולם אומרים, חולצות טוריות, babushkina מתיז, להפסיק. ואכן, כדי לעורר את תשוקתו הסקסית, באמצע הגברות צריך להיות, איך אנחנו רגילים לדבר, peignoars שקוף, גרביים, תחתונים פתוחים, כי גברים מעריינים עיניים. אם במיטה, השותף היה "אי-מיה" או שהוא לא הצליח לספק את ההנאה הרצויה, אי אפשר לבקר אותו ולכן כדי להיות מושפל.

היקף סקסי מתרחשת רק בגרסאות של hypersexuality של הגברות ואת אימפוטנציה של בן זוגה. בסך הכל, כפי שהיינו מדברים, מצבים אחרים הם ברורים ללא הפרעה או אגואיזם של גבר. אם הצמד ביישן או לא רוצה לדון בכל הרגעים האינטימיים, אתה יכול ליצור קשר עם סקסולוג. מפרט ידבר עם שותפים ולבלות מבחן עבור השוואה מינית. התוצאות תתבקשו אם האיש והגברת באמת לא ייכנסו זה לזה או את האגואיזם הזה של השותפים הראשונים.

באופן כללי, בפסיכולוגיה אין מושג של אי-תאימות מין. מונח זה הומצא על ידי אנשים לא, באופן כללי, כדי לגלות את ההעדפות של החצי השני. כולם יודעים שזה כל הזמן קל יותר להתייחס לכשלים מאשר לנסות סוף סוף לשמוע את המשאלה של אדם אחר.

יש מסחרית על פני תנאים מוקדמים של חוסר תאימות אצל אנשים:

שונים biorhythms. שותף אחד נופל כאילו לישון מוקדם יותר ומהיר נרדם, ו 2 הו נכנס למיטה, כפי שכולם יודעים, לילה עמוק. יש לציין כי או גבר לצוד את מין הבוקר, אבל גברת כמו יותר לעשות אהבה בערב. פנטזיות והעדפות שונות. זה כולל גם את חוסר הניסיון ב -1 שותפים. עקרונות מוסריים ואיסור, כיצד להתבטא, כמה פעולות שאינן מותרות להירגע במין ובניסוי. אינדיבידואליות פיזיולוגית של השותף שלא למשוך עוד. כמו כן, הבדל גדול בגיל גם משחק תפקיד. זמינות כפי שהוגדרו דבש סיבות כגון סקסי לא פונקציונליות. זה מונע הנאה מ אינטימי אינטימי. מזג שונים. כאשר אנשים לא יכולים לכבוש מריבות רגילות להתחיל, בשל אשר רצון סקסי הוא אבוד.

אין רקעים יכולים גם למנוע הנאה מקרבה אינטימית. לידיעתך, כדי לקבל הרמוניה ביחסים, אנשים צריכים, ראשית, אמון זה בזה. כולם יודעים כי זוגות אלה, אשר, nokonets, לחלוק את הרצונות שלהם ואת ההעדפות, למצוא פשרה ולנסות להתאים אחד את השני.

השפעת קבוצת הדם עבור sex4

לבסוף גילה כי סוג הדם קשור ישירות לשוויון. על פי תוצאות הניתוח, אתה יכול פשוט למצוא אם גבר וגברת מתקרבים זה לזה או לא.

אנשים עם הראשון, כפי שכולם אומרים, קבוצת הדם היא מאוד, כמו אנשים רבים חושבים, אנרגטי ונלהב.

תארו לעצמכם חלומות משלך בישראל קל אם אתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 6000 יורו.

הם מעריצים משחקים סקסיים, ניסויים במיטה, המפורטים עם אוהבי מצוינים. יש צורך להדגיש כי סרק של השותף אינו ההיבט המרכזי.

גבירותיי סוף סוף מתנהגים באופן פעיל, לעתים קרובות שולטים מה גורם הרבה רגשות סוערים בשותק. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהם יכולים לספק תענוג כזה שהוא ארוך לא יכול לבוא לעצמו. גברים מן הראשון, כפי שאנו מדברים כל הזמן, קבוצה של דם מעדיף גס במיטה. אבל זה לא רוצה להדגיש את העובדה כי השותף הוא לגמרי.

אנשים עם קבוצת הדם השנייה מדי פעם נכנסו למין בלי אהבה. הם חשובים, אהבה ונאמנות. גברים מעריכים את המוח ואת העולם הפנימי של השותף מאשר בטלה. גבירותיי מסוג זה בוחרים לעצמם את הלוויין הראשון לחיים, הם הופכים לאהוב, וכפי שאנשים נהגו להביע, בני זוג נאמנים. שני המין אינם מבקשים בדיקות במיטה, ובנוכחות של אנשים אחרים לא מערייכים את רגשותיהם.

עם קבוצה שלישית של דם, אנשים מתאהבים, יכולים לחיות יחד במשך זמן רב, אבל סקס על שום דבר אחר שלהם, כמו צורך טבעי. זה לא סוד לכל דבר לשרוף, לסוטימה, זה הפך להיות פלגמנטית. אינטימיות אינטימית מהם, זה הפך, עובר בתנוחות יומיומיות, לא מעריץ ניגודיות. יש לציין כי הם חוו דרישות שותפים עבור עצמם, במין הוא אנוכי. הנשים של סוג זה נאמנות ללוויין שלהם, אבל לא להמיס את הרגע להריח עם גברים אחרים.

הבעלים של קבוצת הדם הרביעית מוערכים מאוד להשוות. אלה הם טבע רומנטי דק עם העולם הפנימי העמוק ביותר. מעריץ לניסוי במיטה ולגלם פנטזיות ארוטיות במציאות.

אנשים בקטגוריה זו מקשיבים מקרוב לרצונו של השותף, להסתגל אליו. הם מסוגלים להפחית רק מגע אחד. גברים יכולים להכחיש את המין השני, ומיומנות להשתמש. יש להדגיש את העובדה כי הגברות תובעניות מאוד במין, אבל עם כל זה לבצע את רצונו של הבטן.

למרות העובדה כי ההשוואה המינית היא עקרונית ביחסים, חוץ מזה מחויבת להיות מודעות וסמיכות נפשית. רק אם עבודה מתמדת על עצמם, כבוד הדדי ותמיכה, באופן כללי, הם מתוחים, כפי שאובצאים רבים, חיים מאושרים.

בזהירות על ההשוואה, כפי שכולם אומרים, יחסים אהבה, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. יש צורך להדגיש את העובדה כי 10 שנים עבודה. ואכן, אני עוזר לזוגות לפתור קשיים בכמה מתבטאים, חיים סקסיים.

מדי פעם, יש כמה דרכים לומר, וזה כל לגמרי במיטה. בנוסף להשוותת מינית, תפקיד חשוב מנגן כפי שאנו מבטאים, את המרכיב החברתי, משק הבית. גם אם שותפים חופפים על כל המאפיינים הזמינים, זה בכלל לא, לשים את זה בעדינות, מבטיח סקס מרהיב קבוע. עייפות, פגמים כסף, קשיים בעבודה, מריבות עם עובדים או זוגות סומפ, מסה של שאלות ביתיות - כל זה דוחף רצון סקסי לשורש. חשוב להבין שיש בעיה, ולהמשיך להחלטה שלה, ולא לזרוק הכל על Samotek בתקווה כי "הכל ייעשה בקרוב יהיה גם להיות כמו קודם".

Просмотров: 90 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar