20:49
מציב "מספריים" במין: מכונות ואפשרויות

חלק בלתי נפרד של המין הנפלא נראה עושר תנוחות, ביניהם ומספריים במין.אפשרות נוספת נראה כי הוא המיקום של הגברת, שוכב על חזרה עם איך אנשים משמשים להיות לידי ביטוי גרושות רגליים כפופות. גבר עם כל זה יושב פנים למכשיר. הישבן של שותפים, בסופו של דבר, באים במגע, ורגלי הגברים נמצאים שותפי בוקם.

התוכן של המאמר

מספריים 1 2 טכניקה "מספריים" 3 תנוחות ערעור מיוחדות 4 אפשרויות להציב 5 תנוחה ספציפית סעיף כללי - פרקים סיפרו על משמעות האהבה בחיי האדם קשרי אהבה ? חמישה עשר פרקים מנותחים את הנוהג של נשיקות, עניינים ראשוניים, אורגזמה, תנוחות במין ומשולש האהבה המפורסם המפורסם - הוא והגברת שלו. אימון לתקשר עם בנות - תשעה פרקים, כאן אנחנו מדברים על חיזור לחתונה טיפים לנשים נשואות - שמונה פרקים, שבהם נאמר על יחסי המשפחה והתנהגות הנשים ראשים על נשות אחרות (10)?להתפלל לקורא על הפיתוי של בני זוג אחרים Gometers מוקדש תשעה פרקים עצות טיפים - הם מוקדשים 6 פרקים המלמדים לקנות אנשים סביב עצמם ולגרום הרצון שלהם

תנוחות מין המתוארות בקמא סוטרה, היוצרים נקראים רק אמנות. סך הכל בספרם 64. היא חייבת לקרוע את הלהבים שולחן ועוזב על מרפקים וכפות הידיים. שוב, עם כל האיש הזה הסקירה הטובה ביותר מובטחת, כמו רובנו מתייעצים, הגוף הנשי חשוף ומרגש יותר שֶׁלוֹ. כמו הגברים וההזדמנות לגעת סוף סוף קוק מצופה, החזה הנשי.

רוב הודעות מיניות מ Kamasutra ללבוש שם בעלי חיים. לא מספיק מי יודע את העובדה כי זמן מין חייב לחקות קולות לפרסם בטוח, כמה מתבטאים, בעלי חיים.

Scissorsi

Poso "מספריים" ב סקס היא אפשרות טובה לנשים בהריון. סקס בתנוחה זו מפזר רוך וקצב unhurried. זה מאפשר לך להירגע ולהגיע אורגזמה קסומה. אולי העובדה כי הבטן של אמא העתיד היא איך אנחנו תמיד מדברים במשרה מלאה שימור כי אפילו לחץ קטן אינו נכלל.

מכשירי חשמל "מספריים" 2

סבלים, שכבר היו יחד במשך זמן רב, כמובן, לא נגד שינוי מין רגיל בכלל, וכבר כמה מין מסורתי מורחב, לכופף תשומת לב ל"מספריים "תנוחה. יש לציין כי הטכניקה הרגילה שלה תאפשר להתנסות אפילו לשותפים שאינם מבחינים עם יכולות אקרובטי מיוחדות. במילים אחרות, זה מתאים לבני זוג ללא קשר לרמת ההכשרה הגופנית שלהם. עם שיקול מפורט, זה נראה ככה.

היא:

שקרים על משטח גבוה (השולחן מתאים לחלוטין) רגליה קרובות לקצה פני השטח הרגליים חלקות לחלוטין, באופן כללי, נמצאים על עליית תשעים מעלות

הוא:

עומד הסתובב על ידי פרטנר מחזיקה גברת מאחורי רגלי לפני הכניסה לשותף, הוא בתחילה מפזר את רגליה, ומאוחר יותר חוצה אותם, ממשיכים להעביר את האטי במהלך כל חוק המין

ערעור מיוחד Pose3

קצת תיאטרלי, אבל, יתר על כן, מאוד תכלית זו, לשים את זה בעדינות, נראה כאשר גרביים ונעליים מתוכננים על הילדה על עקבים גבוהים. זה ברור לכולם שזה נראה טוב יותר או יפה תחתונים, אשר הוא קצת מחזיק בחזרה תנודות השד. בפרט, עצה זו המאמינים ביחס לבעלי השד בגודל גדול.

Pose 4 אפשרויות

כמו כל תנוחות אחרות של קמה סוטרה, תנוחת מספריים במין יש אפשרויות ספציפיות משלה. שלח לעצמך עובדה אחת שהגברת יכולה במהלך יחסי מין, בסופו של דבר, לשכב על גבו, וגבר - פנים אליה, יושבים בצד.

הכינו esquiters מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. רק זה עכשיו לא צד אחד חיובי כאשר עובדים.

עם כל זה, רגל אחת של הנערה נזרקת, כמו רבים באים לידי ביטוי, מעוותת ביד המרפק של שותף. על רגלה עם כל זה "מחליק" בין הרגליים של השותף.

באפשרויות הבאות, הגברים מרים את חלק הגירסה מקרים ושומר בתנוחה זו בעזרתו, כפי שנהגנו לקרוא, ידיים שמאל. זה ברור מאוד, עם כל זה נכון ידו ממוקמת על חזהו של נשים. קצת, שאל, רגל ימין כפוף של שותף ממוקם בין הנעורים. Pose הוא מאוד מעניין לחלוטין קל. היא מספק את החדירה הגדולה ביותר כמו חבר בגברת. נערות ליווי בראשון לציון

לא מספיק מי יודע מה לא ייקנו עניינים על ידי שותפים הם לא, בסופו של דבר, יתחילו למצוא הנאה, כמו שאומרים, בצד. בגדול חשבון, היה ברור בימי קדם, כדאי לזכור רק את האגדי קמאסטרה ההודי, המכיל שישים וארבע פרקים. כולם כדי לדבר הם שבע מקטעים. אגב, חלקים נפרדים של דמי אהבה זו של האינדיאנים הישנים, תשומת לב הגון למדי:

ספציפיות Pose5

"מספריים" ספציפיים "היא לשנות את היכולת לשנות עומק וצפיפות חדירה. כאשר השותפים רגליים מתפשטים, זה מובטחת על ידי החדירה העמוקה ביותר כאשר הגברת גם מחזיקה את הרגליים חצתה, חדירה לאונו נשים צפופות יותר.

זיכרונות קסומים ממין משלים את האפשרות השתמש במקום במיטה יותר מאשר פני השטח הגבוה ביותר, למשל, פני השטח שולחן.

חבר 'ה כזה החזקה מאוד בגלל טוב סקירה, ולא על שותף עם כל התחתונים האלה סקסי, זה הרבה יותר מרגש גבר ונותן לו תענוג בלתי נשכח.

הנערה בתנוחה זו כמו היכולת להשפיע על הקצב תנועת פרטנר, היא יכולה לעשות זאת, והושיטה ידיו אל הירכיים היפור. לנוחות הנערה, היא חייבת להתכופף מאחור, תמיכה נופלת על האזור הישבנים ולופרד.

כדי להימלט אי הנוחות במקרה של שימוש את פני השטח של השולחן על הקצה שבו השותף שקרים גם גניחה את המגבת. כולם מאמינים שזה מרכך את המגע ועושה קשר ליקר וברוכים הבאים.

בתהליך של סקס אתה יכול לשנות את המיקום. עבור מכשיר זה צריך שזה נראה לשנות את המיקום במהלך יחסי מין. על הנוף של ווטוסיאנה, אהבה יכולה להיות מעורבת בשמונה דרכים, ובכל אחד מהם סביר להניח שמונה עמדות שונות.סעיף ישירות "עמדות אהבה" Kamasutra redinted לעתים קרובות יותר הכל, למגרין, כמעט תמיד הטקסט שלו רחוק בלתי שגרתי. כמה הקוראים, אגב, לקחת אותו על כל הספר על ידי 100 אחוז, מכל הנשמה, חושבת שזה הטקסט המלא של קמה סוטרה.תפקידים מיניים המתוארים בקמא סוטרה יש מספיק שמות ייחודיים - "סרטן", "סתימת מסמר", "זובוק" ואת "מספריים" במין.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני עוזר לזוגות, באופן כללי, לפתור קשיים בחיי המין.

כמעט כל זוגות מגבילים איך אנשים רגילים להביע, חיי מין עם רק כמה פשטידות. אפילו במקום intima יש סקס אוראלי ואחורי, כל זה יכול להיות בכנות, במקום לתרגל עמדות שונות.

התקשות סובייטית ומידע פגם זרועו דעה שגויה כי ליווי הוא משהו שערורי שערורייתי, כך, מה זה לא מקשיב להשתיק. עם זאת, כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

תנוחה של "מספריים" במין לא עולה והוא מתאים גם לשותפים עם לפחות איזה מורכבות והכנה פיזית. כן, תצטרך להיות שיכור, אבל התוצאה של זה, בסופו של דבר, זה שווה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה היא אפשרות טובה עבור סקס ספונטני, נלהב על שולחן המטבח או חוף פראי. במיוחד, במיוחד מאז שאתה בעצמך יכול לתקן את המצב, בהתבסס על הנוחות שלנו - "מספריים" היא משתנה מאוד.

Просмотров: 464 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar