17:41
מי צריך להיות למעלה - גבר או ילדה?

הוא כזה שאתה משנה את התנוחה רק כי השותף מקטין רגישות? מה עם שליטה? אנו מציעים לדון במאמר את היתרונות של המיקום "רוכב" ולגלות מי צריך להיות העליון.

התוכן של המאמר

1 מיני ראיון 2 תנוחות למעלה עבור מי הוא העליון

מיני ראיון

על מנת לתת תשובה מדויקת לשאלת הריבית, ערכנו סקר בגברים (מ ') ונשים (ז) ונודע להם שהם חושבים על "רוכב" תנוחה. אנו מציגים את התוצאות של מיני מחקר:

M: "למעשה, הכל תלוי הנערה ואת מצב הרוח. אני מעדיף את הבחורה להיות על גבי, אבל היא צריכה לדעת מה עושה. הכי טוב שלי היה עם בחורה רזה גבוהה שידעתי לזוז טוב. לעולם לא אשכח זאת ".

M: "לדעתי, עדיף להיות מלמטה. אני אוהב סקס איטי ועדין בתנוחה מיסיונרית. כשהיא מחבקת אותי וזורקת את הרגליים על הצוואר, אני נרגשת מאוד ".

W: "זה תלוי כמה קרוב אני קרוב לאורגזמה. כאשר אני מלמעלה, אני יכול לשלוט הנאה. אבל לפעמים אני מתעייף, וקשה לי להתאים את עומק החדירה. אני רוצה פשוט להירגע ".

M: "הנערה הנוכחית עם מי אני פוגש הוא לא כל כך טוב למעלה. אני לא יכולה להיכנס אליה עמוק כשהיא עוברת. עם זאת, היא אוהבת את זה, ואני מסכים עם הבחירה שלה. אבל אם אנחנו משנים את המקומות, אני מלטף את חזה ביד אחת, והשני לוחץ את שתי הידיים שלה גבוה מעל הראש שלך, כך שהיא לא יכלה לזוז.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, בעוד ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים מוסריים גבוהים. הכל הבין כי היום Eskzhnitsa לא יותר מאשר שותף מלווה באירוע, מספק ראיון וליווי אישה VIP בכיתה ישמש סימן של מעמד.

לעתים קרובות אנו מתרגלים אלמנטים bdsm כאשר הוא מתחת.

M: "אני אוהב את זה כאשר הוא מעל. שדיה כל כך קפיצות. אני מנסה לתפוס את הפטמות שלי עם שפתיים למצוץ אותם מעט. זה מרתק צונן ".

W: "אני מעדיף להיות למעלה. בשבילי, זה כצורה של שליטה על המצב. אני מעדיף לפעול, ולא לציית ".

M: "אני cum החוצה מהר יותר כאשר אני על הדף. לשותף יש מצב דומה, אז אנחנו משתנים כל הזמן. אני אוהב להיות למעלה. אני שולט בעומק החדירה והוא יכול לתמוך עם מגע חזותי עם הנערה ".

W: "אני אוהב כשאני למעלה. החבר שלי לוחץ על החזה שלי ומנשק אותה. ב "הרוכב הפוך" גם יש יתרונות שלה: הוא יכול ללטף אותי מאחור ".

M: "מי שהוא מלמעלה, פחות או יותר יכול לשלוט על הסכום ואת מידת הגירוי. נשים נוטות לקבל יותר הנאה מ גריסה (גירוי הדגדגן, אזור הערווה), גברים - יותר מחיכוך (חדירה קלאסית). כמובן, קל יותר לעשות מלמעלה למטה.

באופן כללי, אני מעדיף להיות למעלה. אני אוהב לשלוט במיטה ולשלוט הנאה. אני לא מקבל פחות הנאה כאשר נערה מלמעלה בתנוחה "הרוכב הפוך" ".

W: "אני חושב שיש צורך למצוא אדם מתאים עם מי אתה יכול לתקן בעמדות מיניות. זוהי הדרך היחידה לחקור את עצמך ולפתוח הנאה הנוכחית זה בזה ".

M: "אני מעדיף שזה יהיה רוב הזמן למעלה. אני אוהב נשים דומיננטיות שיודעות איך להתמודד עם חבר ".

W: "אני מנסה תמיד להיות מובן במובן נייד ומילולי. אני אוהב לשלוט במיטה, בתוספת לי, ככלל, קשה להגיע לקו הסיום, כך, להיות מלמעלה, אני יכול לבחור את הזווית שאני אוהב, ובמהירות בהצטיינות כשאני רוצה ".

M: "אני אוהב את זה כאשר האישה היא על גבי.

בישראל אין מקום קדומה, אם מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש נורמות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי היום eskzhetnitsa לא יותר מאשר ללקוח מלווה באירוע, תומך בשיחה ואת ליווי מודל VIP בכיתה הופך סימן של מעמד ציבורי.

זה נחמד מבחינה אסתטית עבור שנינו. במהלך השנים של החיים הרוסים, למדתי כל כך הרבה טריקים בזמן שהוא בתחתית כי המין שלנו נעשה מדהים ובלתי נשכח. ".

מהי התוצאה? אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. גברים ונשים כמו לשלוט, לשלוט בהנאה הדדית. בחירת המיקום תלויה ישירות במידת הרגישות וההעדפות האישיות. אז המיקום העליון עדיף לכבוש מישהו שבאמת מקבל הנאה.

את התנוחות הטובות ביותר עבור מי הוא העליון

הוא האמין כי "קולנוע" (היא "רוכב") - אחד העמדות המיניות האהובות ביותר של החבר 'ה. להיות על גבי, אתה יכול לשלוט באופן מלא את הקצב ואת מהירות המין. במקרים מסוימים, תנוחה כזו סביר יותר להשיג אורגזמה. זוהי אפשרות Win-Win עבור שני השותפים.

קלאסי cowgirl

הבחור שוכב על גבו, והילדה יושבת מלמעלה, מחקה את המיקום של "על סוס". ברכיים ורגליים בנות חזק לחוץ אל הרגליים הבחור. השותף יכול להיות מוטה לאחור או קדימה, שליטה בעומק החדירה ואת גירוי ישיר של נקודה G. דירות דיסקרטיות בקריות

Cowgirl יושב squatting

התנוחה דומה לאופציה הקלאסית, רק כאשר היא מבוצעת, השותף נופל על השותף הירך מן המיקום של סקוואט. בתנוחה זו, הבחור יכול לתפוס את הילדה על הישבן ועמוק להיכנס אותו, בשליטה עצמאית מהירות ותנועה.

הרועה הפוך

הנערה נופלת על רגליו של השותף, מפנה את הפנים אל רגליו. אתה יכול להתחיל עם Cowhone הפוך קלאסי, ולאחר מכן לגמרי להישען לאחור, לחיצה על הגב אל החבר. במהלך החדירה, קל לתפוס את השדיים של הנערה ולשחק עם הדגדגן שלה.

סרטן

הנערה מתיישבת, והחבר מרים את פלג הגוף העליון ותומך במשקלו. Pose מספק חדירה עמוקה ואורגזמות חזקות.

יושב על כיסא

השותף יושב על הכיסא ומתקבע היטב את הירכיים על המושב קרוב יותר לקצה. הנערה נופלת על הבחור הירך או חזרה אליו. המיקום היחיד של מינוס - השותף צריך לסנן את הרגליים במהלך החדירה, וזה לא תמיד נוח עם חברות נמוכות.

אל תשכח מין אוראלי מן הנוף העליון. סקסולוגים טוענים כי עמדה כזו משפרת יחסים אינטימיים ורגשיים בצמד. בנוסף, זוהי אופציה נהדרת עבור בחורים ודומיננטיים.

Просмотров: 85 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar