20:49
טיפים לתוכן: איך לא, בסופו של דבר, לעשות טעות בעת בחירת חסות

הבנות שהחליטו לבסוף להפוך לתכנים, רוצים לצלול איך כולם יודעים, עליזים, וכפי שכולם יודעים, חיים חסרי דאגות. הם לא יחכו בהקדם האפשרי כדי למצוא את החסות להתחיל גם לחיות או לא יותר, בסופו של דבר, לדאוג דילמות במזומן.

במרדף אחר בנות מיליונר לאבד את הקשבת ולהתחיל ממש, בסופו"מ, לזרוק על הצוואר, כפי שכולם יודעים, כל פגישה. הם לא בהתחשב בכך האינטרנט יש רמאים רבים להעמיד פנים כמה מאיתנו כל הזמן מדבר על ידי מאובטח על ידי יזמים ללכת על תאריכים עם, כפי שכולם יודעים, נשים מפוארות. זה יהיה רע אם לא הבחין איזה סוג של תוכן במקרה זה לא יכול להיות דיבור. בנוסף, הזדמנות גדולה להיתקל על אלפונס, שלא רק לא, בסופו של דבר, ייתן לך כסף, והוא סוף סוף להתחיל לאט, באופן כללי, מתיחה ממך.

כדי למנוע זאת, זה שווה את האתגר למועמדים. בפרט, כאשר אתה מקבל היכרות עם כמה מאיתנו אומר כל הזמן, חסות אפשרית באינטרנט.

עצה №1. אל תאמינו לכל מה שגם הוא כותב

אין צורך לקחת ברצינות כל מה שכותב האיש. שים לב שאתה יכול לדבר על עצמך ועל ההצלחה שלך. רק כאן במציאות יכול להיות שונה לחלוטין. ואולי אפילו לא צריכים להגיד את זה היטב, באופן כללי, אם אתה רואה שאדם מיותר, זו סיבה להתריע.

לקחת פתק הכל, מה שהוא אומר, אבל המסקנות לעשות רק על ידי ערעור של פעולות מסוימות. בדיקת Solvency ניתן לבדוק לפי מספר שיטות:

  • רמז להווה בצורה של פרחים.
  • הצעה סוף סוף לארגן תאריך במקום יקר.
  • שאל שאלות עבורו תוכל גם להיות מסוגל לענות רק.
  • לא כל כך לדבר בעיוורון, לשים את זה בעדינות, תאמינו לכולם ואיך אנחנו מביעים, כולם. זה הכרחי להיות כמו רובנו רגילים איות, ערני ורדים. נערות ליווי בתל אביב

    טיפ # 2. לחקור את גלריית התמונות

    אם אתה פוגש גבר בכיצד רובנו רגילים לומר, רשתות חברתיות או על אתר היכרויות, זה עולה לבסוף ללמוד את התמונה כפי שאנו רגילים לדבר, חסות פוטנציאלית. האיש הראשון, הגון והצלחה לא, יהיה, יהיה לחצה, באופן כללי, להתפאר. בגלל התמונות ההוכחה על רקע של מכוניות יקרות חבילות עם האמצעים צריך סוף סוף לעשות את זה נראה לחשוב.

    החיים ללא מיותר ... חלומות מיושמים גם...

    ב 2, לשים לב לאיכות התמונה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אנשים עשירים יש מספיק כסף כדי לאפשר את עצמם טלפון יקר או מצלמה. זה, זה הפך, אומר את איכות התמונות הוא חייב להיות הגבוה ביותר.

    B-3H, לא, סוף סוף, לשפוט את ההכנסה של החסות הפוטנציאלית על ידי בגדים. בדבר יקר, משהו כמו חליפה יכול, לשים את זה בעדינות, חיובי זרה, והמיליון לא רק שווה בכך שאנחנו רגילים לומר, חולצת טריקו רגילה. במקרה זה, זה גם שווה לשים לב למכשירים. שעות יקרות או איך להתבטא, נוף תכשיטים ניתן לראות. זה יאפשר לך למצוא בשבילך, מיד, כפי שכולם אומרים, בן שיח שלך עשיר.

    עצה מספר 3. לשים לב לקוחייה

    נותני החסות מן העובדה הוא באמת נבדל על ידי אופן התקשורת. הקיצוני לא יהיה מעוניין בחיים שלך, אז תחביבים. כולם יודעים שזה סוף סוף תקציב עניין רק כמו רבים באים לידי ביטוי, הצד המיני של היחסים הוא יותר מן הנערה לא לו כלום.

    הפטרון האפשרי, בסופו של דבר, הכל יהיה בקפידה לבקש ממך לדבר, כי הוא מתכנן איך לעשות דברים לעשות, כפי שכולם יודעים בסיס לטווח ארוך. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהאיש העשיר והצלחה הוא ביסודו של דבר, כך שצריך היה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, אישה הגונה.

    אם בן שיחו מיד, קבלת פנים מברכת לבסוף שולח תמונה של איברי המין שלו בשבילך, או שואל שאלות בלתי מקובלות, אז אתה יכול בבטחה לזרוק אותו במקרה חירום. תאמינו, ברור לא אחד שאתה מחפש.

    עצה מספר 4. להיות ערני בתאריך הראשון

    לתת לאבק בעיניים, לרמאי, לשים את זה בעדינות, יכול לארגן מופע שלם בתאריך הראשון: לקחת את המכונה היקרה להשכרה, זה יהיה לשים על חליפה מפוארת ולבסוף שאריות על מסעדה מוצקה. מיד לאחר הפגישה הראשונה, היא תיראה באופן פעיל לרמוז למין, רואה שאלות מדיון על התוכן.

    אם אתה מתמודד עם הגון באמת, אתה חושב, זה לא "להתמזג", זה לא "להתמזג" בגלוי לדון עם איך כולם יודעים את המעצר שאתה. זה לא סוד עבור אף אחד כאשר מבוגרים יודעים כי חבר מ Cryug רוצה ולבסוף יכול להסכים על כל מה רגוע.

    גם לשים לב להתנהגות של אדם בתאריך הראשון. אם אתה רואה את זה בטוקסידו זה, ברור שהוא מרגיש לא נוח, ואת האווירה, כמו הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, זה לא suichery מסעדה, זה קל כמו דמוי, אז, סוף סוף, זה שווה לחשוב אם הוא באמת רגיל לאורח חיים אופנתי. להבחין בין המכונית האישית מן החכירה גם לא, באופן כללי, יהיה עבודה.

    לשים לב לפרטים, אז demiver לא יעבוד כדי לעגל את האצבע. החיפוש של חסות אכן, כפי שרבים מתבטאים, עבודה קשה.

    Просмотров: 1969 | Добавил: houser_s | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar