הוא כזה שאתה משנה את התנוחה רק כי השותף מקטין רגישות? מה עם שליטה? אנו מציעים לדון במאמר את היתרונות של המיקום "רוכב" ולגלות מי צריך להיות העליון.

התוכן של המאמר

1 מיני ראיון 2 תנוחות למעלה עבור מי הוא העליון

מיני ראיון

על מנת לתת תשובה מדויקת לשאלת הריבית, ערכנו סקר בגברים (מ ') ונשים (ז) ונודע להם שהם חושבים על "רוכב" תנוחה. אנו מציגים את התוצאות של מיני מחקר:

M: "למעשה, הכל תלוי הנערה ואת מצב הרוח. אני מעדיף את הבחורה להיות על גבי, אבל היא צריכה לדעת מה עושה. הכי טוב שלי היה עם בחורה רזה גבוהה שידעתי לזוז טוב. לעולם לא אשכח זאת ".

M: "לדעתי, עדיף להיות מלמטה. אני אוהב סקס איטי ועדין בתנוחה מיסיונרית. כשהיא מחבקת אותי וזורקת את הרגליים על הצוואר, אני נרגשת מאוד ".

W: "זה תלוי כמה קרוב אני קרוב לאורגזמה. כאשר אני מלמעלה, אני יכול לשלוט הנאה. אבל לפעמים אני מתעייף, וקשה לי להתאים את עומק ... Читать дальше »

Просмотров: 85 | Добавил: houser_s | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

רוצה את הדם שלך להרתיח מן התשוקה, ואת המוח - שאל רחמים מרגשות גואה? כאן אספנו את סרטי המין הטובים ביותר של כל פעמים שהפכו יצירות מופת של תעשיית הקולנוע או לזכור לאוהדים יפה סצנות סקסיות. תהנה!

התוכן של המאמר

1 50 הטוב ביותר ארוטי קינוצרטין

50 הטוב ביותר ארוטי kinocartine50

מלודרמה: "סחלב פראי" (1990, ארה"ב)

אמיליה טס לברזיל כדי לסיים עסקה גדולה, איפה מילר המיליונר המקסים. האיש הזה נפתח בה, הוריקן אמיתי של רגשות, אבל גם בהחלטתו של הפיתוי כנה בנות.

מלודרמה: "כחול לגונה" (1980, ארה"ב)

לאחר ספינה טרופה, שני בני נוער מנסים להקים החיים על אי מיושב. שנים מוחזקים, הם גדלים והופכים צעיר יפה, ילדה, אשר מושך אחד את השני, כמו כל היצורים החיים.

מותחן: "פרוסה" (1993, ארה"ב)

עיתונאי קיי נוריס נע לדירה חדשה מושך את תשומת הלב של שני גברים בבת אחת - הבעלים של הבניין ומחבר הבלשים. ב באותו זמן בבניין יש רוצח סדרתי, וקיי מניח שהם אולי ... Читать дальше »

Просмотров: 118 | Добавил: houser_s | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

כאשר הגיע הזמן לבחור את המקצוע שלי בעתיד, אני פאניקה. באותו זמן הייתי רק בן 17, אז לעבוד, בלי להשכלה גבוהה וגילו, לא יכולתי. הורים שלחו אותי למוסקבה לקבלת הודאה למכון לכוריאוגרפיה. הם תמיד רצו שאני אהיה רקדנית מפורסמת, ראויה לבדי ולא מסרבה לי. אהבתי את הרעיון שלהם, כי באמת אהבתי לרקוד ולבנת נתונים רלוונטיים.

כשסיימתי 18 שנים, התחלתי להזמין אותי למועדוני לילה שונים לעבודה. אהבתי אפשרות זו כדי לנצח, כי זה גרם לי אושר. מאותו רגע, הבנתי שזה פשוט נאלץ לעבוד בתחום שבו הייתי נוח. חיי מטרופולינים מתקדמים, הצרכים שלי גדל כל יום יותר ויותר. הבנתי שהכסף הזה מתגעגע אלי. ואז פגשתי את אתר האינטרנט של רויאלמוסקו.סו, שם הוכרז כי הסוכנות "המלכותית" מבקשת יפה ונערות לעבוד במרחב הליווי. מאז עסיתי ריקוד, אני יכול לאכול דמות יפה ונשיות, הייתי בטוח כי עם הקלות של הליהוק ואני אהיה מודל ליווי. דירות דיסקרטיות

החיים ... Читать дальше »
Просмотров: 83 | Добавил: houser_s | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

תשוקה ואטרקציה לעישון ואלכוהול - היום הבעיה הגדולה ביותר בקרב בנות צעירות. אחרי הכל, הם לא רק להזיק לבריאות, אלא גם לעשות מכה שלילית יופי נקבה. היום זה הפך להיות תופעה נורמלית למדי כי נערות צעירות באים סופרמרקטים לקנות סיגריות ואלכוהול חבילות. הם רגילים לכל החיים כזה, ובגיל זה נראה כי הוא נורמלי למדי עבורם. ככלל, עישון בנות להתחיל עם הנוער ולעתים קרובות זה הרגל מתפשט לגיל בוגרת. להיות כבר נשים בוגרות, גידול ילדים, רבים לא מפסיקים "להיות חברים" עם אלכוהול וסיגריות. זהו צליל רע מאוד לבנות, והוא לא אהב לגברים רבים. זה הכרחי להילחם.

לפגוע באלכוהול ולעישון על אורגניזם נקבה

אלה הרגלי הנשים הרעות יש השפעה שלילית חזקה על הגוף, כולל לא רק החמרה בריאות של נשים, אלא גם הזדקנות עור מוקדמת. בנות רבות מבינות לחלוטין את מה שהם מצפים להם עוד יותר, אבל מסיבה כלשהי הם לא מפסיקים להתעלל בדברים האלה. השאלה מתעוררת מדוע רבים צעירים נמשכים לעשן ולשתות אם הם מבינים באופן מושלם שזה מסוכן. ישנן מספר תשובות:

  • אלכוהול ועישון - ה ... Читать дальше »
    Просмотров: 95 | Добавил: houser_s | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

    במשרה חלקית - הדבר הוא מוזר ולא מאוד אסיר תודה. נראה שזה אומר כי זה יהיה בשילוב עם לימוד או עבודה אחרת, אבל לעתים קרובות המעסיק שם מסגרת קשה של יום עבודה ללא התאמה אפשרית. בנוסף, עבור חלק במשרה חלקית ושכר מגיע צנוע מאוד.

    אז מתברר כי עבודה במשרה חלקית היא דרך מפוקפק מאוד באמת להרוויח כסף לקיום נורמלי, אבל לא תמיד. אם אתה נראה טוב, אתה יכול למצוא באמת אטרקטיבי יום פתוח משרות פנויות הקשורות לשדה הפנאי ובידור. עבודה רק עבור סטודנטים צעירים שיכולים להדגיש קצת זמן פנוי, בעיקר בערב. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    למה בנות צעירות נופשות במשרה חלקית?

    כי הם צריכים כסף אישי עבורו אתה לא צריך לדווח להורים או בחור. גבירות צעירות רוצה לבקר סלוני יופי, יפה ושמלה אופנתי, לקנות קוסמטיקה באיכות גבוהה, וכמובן, קישוטים שונים ואביזרים. עבודה בשירות ... Читать дальше »

    Просмотров: 96 | Добавил: houser_s | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

    בסיס היחסים הרמוניים בצמד לעתים קרובות הוא השוואה מנטלית. לא לכל אחד לא סוד לעובדה כי ההשוואה הסקסית של גברים וגברות וחוקה מינית שלהם יש גם nuance חשוב. חשוב גם הוא מזג ואופי. אם אנשים, בסופו של דבר, בקנה אחד ברוב המאפיינים, העסק שלהם יהיה קל ומאושר.

    התוכן של המאמר

    1 סוגים של טממות במין 2 פסיכוטיפ סקסי 3 כיצד להשיג השוואה 4 השפעת קבוצת הדם למין

    סוגי טמפרמנטים ב sexi

    תחת טבע ממשק, הניח את ההתנהגות של בן זוג, איך הוא מתנהג במיטה. איך זה לא היה מוזר, אבל סקסולוגים חולקים שלושה סוגים:

    קטן. אנשים עם אופי זה יכול לעשות בלי סקס במשך זמן רב, כי קרבה אינטימית היא לא עבורם, כמו אנשים רבים חושבים, המרכיב העיקרי של היחסים. הם פשוט, לשים את זה בעדינות, הצליח עם התנזרות ארוכה ולשקול את זה כרגיל גם לעשות אהבה פעם בחודש. לעתים קרובות אנשים כאלה מוצאים שותף לעצמם על כל חייהם ולשמר נאמנות, כי אהבה עבורם סוף סוף יש משמעות חשובה.

    גברים ... Читать дальше »

    Просмотров: 90 | Добавил: houser_s | Дата: 27.03.2022 | Комментарии (0)

    מוסקווה היא העיר של פיתויים גדולים. כל מי, לבוא לכאן, לגלות את הבית ואת הדירה. ללא ספק, יש לציין כי העיתונות השדרה ואת המשאבים אין ספור של האינטרנט ימותו על ידי מודעות על כל התלמידים ועורכי הדין ומתחילים עורכי דין. זה פשוט לא הכל כל כך גדול איך מנהלים צבועים על ראיונות.

    כתוצאה מכך, אישה, לשים אותה מעט, עובד על זוגות של עבודות, ללימודים ולבית נשלף בפאתי העיר. כולם יודעים שהעובד דורש לעתים קרובות לעזוב את האתר של תנאי תקופת המבחן, מבלי להבהיר את הנסיבות. זה לא סוד עבור כל מי שכל מעסיק רוצה, בסופו של דבר, חוסך את הכספים שלי בחריצות כאילו אתה טועה. במקרה זה, החיים מומרים לתוך הקיום ואתה נראה חלבון בקרקר של הגלגל בין המחקר, כמו אנשים המשמשים להביע, לעבוד. לילות ושעונים שקועים במטרו לוקחים את הכוח. הבירה לא להוכיח להיות כולם יודעים את זה, אם די מסבירי פנים.

    יש יציאה!

    מסהקה.Com המקום המפורסם ביותר שבו שירותים באיכות גבוהה לבסוף מציעה בבירה. מה לעבוד עבור משכורת רזה, אם אתה יכול לקבל פרס גדול עבור מוצא. כמובן, כול ... Читать дальше »

    Просмотров: 102 | Добавил: houser_s | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    נוף רגיל של זוג הוא קבוצה, גבר אחד וגברת אחת, שבסופו של דבר, כמה חושבים, נאמנים זה לזה ומקומות לשלישי או ל -4. פשוט אין צורך, יש להם מספיק אחד את השני, הם מעריכים עם היחסים שלהם. אבל שולי עם זה נראה מסומן, יש תוף, לאחור. שלח לעצמך עובדה אחת כי E שם הוא "סקס חינם".

    תוכן סעיף

    1 אנרגיה מערכת יחסים 2 שווה לחכות ליחסים? 3 אהבה או .. ? 4 סקס חינם - מה זה?איזה סיכון ביחסים בין איך להתבטא, גבר וגברת?

    אֵנֶרְגִיָה היחסים I

    מתוך זמן רב ביחסים של גברים וגברות מועילות נאמנות זו לזו. אבל אילו תנאים מוקדמים היו אלה - מסורותיהם של עמים, הפטריארים או משהו יותר מסיבי ועיסוק, אבודים על ידי הדור הנוכחי ומוערך על ידי אבותינו? זה כבר זמן רב נרשם כי האיחוד של גבר וגברות בתוך כמה הם השפעה קדושה, מבורך על ידי האלים (זה היה מקובל על אמונות פגאניות, ועוד, קנונים נוצריים). נישואין - יחסים קדושים בזה - גם.

    יש לך בעקביות גינה סקס חינם, דבקות בצד. זה יהיה רע אם לא היינו שם ל ... Читать дальше »

    Просмотров: 94 | Добавил: houser_s | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    יש הרבה נסיבות שבהן אנשים, לשים את זה בעדינות, לקחת הפסקה בחיי המין שלהם.

    התקשות סובייטיות והמים של המידע הולידו שיפוט שווא כי למעשה ליווי - זה משהו, מביש, שעליו הוא אינו מקשיב להשתיק. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

    זה רק פרידה רצינית עם שותף, מחלה או קושי ביחסים המשפחתיים. ופשוט יכול, לעבוד ולטפל לילדים סוף סוף להתעורר הרבה אנרגיה, לא עוזב כוחות כדי לעשות אהבה.

    התוכן של המאמר

    1 מה קורה, אם אתה צריך לסיים את המין?

    ההתנזרות יכולה להתעכב. ימים גלגול בשבוע, שבועות - בחודשים, ואתה תעמוד באופן שווה לעובדה כי אין עוד פעילות מינית בחיים שלך, באופן כללי, לא: היעדר חיי מין יהפוך לך את הנורמה החדשה ביותר.

    אם אתה כרגע חווה תקופה כזו - אל תדאג, אתה לא לבד. אבל יש סיבה למשהו בסופו של דבר, לחשוב. אין ספק, ראוי להזכיר כי אתה לא יכול להבחין בכך, אבל בגוף שלך, כאשר הימנעות, בסופו של דבר, ישנם מספר תצורות ש ... Читать дальше »

    Просмотров: 82 | Добавил: houser_s | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    סקסי flauntingness מכיל מגוון בעיות, כגון: קשיים עם עירור ו אוֹרגַזמָה. עם כל זה, לא נמצא פונקציונליות בשני החבר 'ה ובגברות. אם חזור על נתונים של קליבלנד מרפאות, ולאחר מכן 43% בחורים 31% נשים מתמודד עם, כפי שכולם יודעים קשיים דומים.

    התוכן של המאמר

    1 נרתיק יבש 2 אין תשוקה 3 מין חולה 4 קשיות עם עירור 5 קשיים עם אורגזמה

    ברט וורלי, אוהיו גינקולוגית של אוהיו, סבור כי אנומליות של גברים אפילו יותר קל למצוא. רוב הזמן בעולם המודרני הוא כרגע יותר ברצון לדון של גברים קשיים סקסיים, מה שאתה לא יכול להגיד על נשים. על הדילמות שלהם הם לא למהר לדבר אפילו עם מיוחד.

    אם אתה מכיר unbominations בחדר השינה לא הראשון, ביסודו ביסודו ליצור קשר עם הרופא, כך כקשיים מיניים יכולים, באופן כללי, להעיד על פתולוגיות קשות. מכאן, לשים את זה בעדינות, להכיר את "משואות" שלאחר מכן, חתימה על כך מעבר לרופא רק כדי לדחות.

    נרתיק יבש

    פרדוקס זה יכול להיות גם תוצ ... Читать дальше »

    Просмотров: 110 | Добавил: houser_s | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    « 1 2 3 4 5 6 7 »